jentami*
Elsker forumet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: jentami*
ORIGINAL: Sicily
Jeg blir like overrasket hver gang over at det folk spør om ang bilstol er om andre er fornøyd? Jeg håper da for all del ikke at noen har vært nødt til å teste bilstolens funksjon. Det som burde spørres om, er stolens sikkerhet! Om folk er fornøyd og ungen "trives så godt i det" er jo fullstendig underordnet! Ikke minst, folk kan være fornøyd med så mangt fordi de ikke vet bedre eller ikke har prøvd noe annet enn det de har.
Jeg gidder ikke kjøpe en bilstol til tre tusen om andre har ærfaring om at stolen ikke er tilstrekkelig!!
Jeg vil høre andres meninger om deres stoler og hva de synes om dem for jeg er veldig i tvil på hvilken stol vi skal kjøpe da vi trenger en til..
Skjønner ikke helt hvorfor du tolker dette i negativ retning..
Er d ikke interessert i hvilke stoler som er sikrest? Var det jeg mente. For bare ved å spørre om folk er fornøyd, så får du jo ymse svar. Hva gjør at folk er fornøyde? Du vet jo ikke hva de har vektlagt med mindre de kommenterer det selv. Syns også det er betenkelig at pris nevnes i sammenheng med skringsutstyr som skal redde liv.
Du virker så kritisk.. Hva jeg er ute etter orker jeg ikke skrive til deg en gang for det virker som du prøver å rakke det ned uansett..