Hvilken bil har du?

Ford focus TDCi 1.6 l 2007 mod.

Kjøpte den ny da jeg fikk nr 2 faktisk ble bilen min registrert samme dag som jeg fødte![:D]

Er fornøyd med plassen, men en ting som jeg ikke liker er at det ikke er lys over baksetene! Håpløst til tider å se hva man driver med når man skal montere barna...[>:] men dette er jo bare en detalj som er mest irriterende når det er mørkt...

Ellers er dette en utrolig billig bil å kjøre 0.48 og billig å reparere! God og kjøre og egner seg som en vanlig familebil. Har også vært testet som en driftsikker bil. Har kjørt den hardt i 3 år og har kun skiftet vanlige ting på verksted, og prisen der har vært sjokkerende billig i fht hva jeg ofte får forespeilet på forhånd.

BMW 318i. Herlig å se på og å kjøre men liten plass til barnevogn:( Og siden alt er elektronisk for man ikke gjort noe på den selv så må på inn på verksted når det er noe og det blir fort dyrt for små filleting..

Vi har en Audi allroad. Kjempe fornøyd. Stor bagasje plass og go plass både framme og i baksetene. Åsså er det 4 hjulstrekk [:)]

mitsubishi galant gls stv..
kjøpte bilen for snart 3 år siden.. i sommer var den på EU..gikk rett gjennom.. 0 feil[:D]
Så jeg er storfornøyd med japansk[8D]( eneste minus er at vi trenger en 6 seters bil[:D])

Vi har en opel astra som den som ikke har mini bruker, men er også plass til vogn i den om vi skulle trenge det.

Den vi bruker med mini er en toyota avensis som vi hentet den dagen mini har blitt unnfanget faktisk[:D] Storfornøyd med bilen. Vinner stadig tester som beste familiebil, har godt bagasjerom, kan visstnok romme tre barneseter, dieselvarmeren og frontrutevarmeren er himmelsk i disse vintertider, ellers en stabil og herlig bil. Er nesten som jeg har lyst å bytte ut opelen i nok en avensis, men økonomisk sett er nok ikke det så lurt[;)] Toyotaer har uansett rykte på seg for å være biler som holder lenge og trenger lite vedlikehold. Har kun hatt den i rett over ett år, men har ikke vært noe tull enn så lenge. (er mer enn vi kan si om opelen[:'(])

ORIGINAL: Kodex

BMW 318i. Herlig å se på og å kjøre men liten plass til barnevogn:( Og siden alt er elektronisk for man ikke gjort noe på den selv så må på inn på verksted når det er noe og det blir fort dyrt for små filleting..

Vi har samme type bil, bare litt mindre motor (316). 2003-modell. Litt liten bil, men den passer oss 3 perfekt. Fant ut at 5-serien ble for dyr i forhold til lånet vi fikk.

Vi har M-tech versonen av BMW'en vår. Den har sportsseter og original styling, som gjør at den er veldig stilig å se på. Karosseriet er galvanisert, så det skal ikke ruste. Får plass til vår simo kombivogn i bagasjerommet. Men dersom vi skal på en lengre ferie, kan det hende vi må pakke ting i skiboks på taket. Bilen er bakhjulsdrevet.

Det er mye elektronikk på bilen, noe som gjør at man ikke kan fikse alt mulig selv. Tror ikke delene er de billigste heller. Pluss med elektronikk, er at dersom noe er galt med bilen, kan de på verkstedet koble den til en datamaskin, og finne ut akkurat hva som er problemet [:)]

Vi er kjempefornøyd med bilen! Kostet oss 139000, men du får den billigere også [;)]

Vi har en peugeot 306 stasjonsvogn 99 mod, kjøpte den super billig! sambo er bilmekaniker å får gode kupp [;)] mot at han fikser litt på bilen da [:D]

Vi har en Honda CRV 07  og en Audi 80 td 91

Hondaen er nok For dyr og audien burde vært på fyllinga [8|]

Back
Topp