Ja, jeg lurer på hvilken bil dere har og om dere kan gi meg noen +, - om akkurat deres bil[8D] kikker litt på bil jeg da ser dere..[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tordensky
Vi har en renault laguna[:D] er veldig fornøyd. kjøpte bilen før mini ble født. Er en veldig sikker/trygg bil, gjør det bra i kollisjonstester osv.. Ikke spesielt dyr heller[;)] God plass[:)]
ORIGINAL: KiNiZ
volvo v70[:D] 2009 mod.
ORIGINAL: Vesla85
Jeg kjører en Volvo 940.. Ikke akkurat noe vakkert syn, men en stor og stødig stasjonsvogn! Ikke noe tull! [:D]
Fordeler:
- Et av de største bagasjerommene man får på stasjonsvogn. Vi får plass til stoooort hundebur + simo kombi inni (Kan trille simoen rett inn, slipper å sette den på tvers)
- Såpass gammel modell, så man kan skaffe deler og mekke selv. Man slipper altså å sette den på verksted/ ta ut hele motoren for å skifte lyspære, hehe..
Ulemper:
- Bakhjulstrekk.. (eller noen ser vel på det som en fordel). Men jeg liker IKKE at bakenden støtt og stadig slenger ut (Men sambo igjen, han elsker det, hehe..)
- Stygg som fy..
Så må jeg bare få sagt, når jeg bare får kommet meg ut i jobb igjen, så blir det handling av enten V70 (AWD), eller XC70!