Hvilken bil har du....

lånebil for tiden fin den hadde glatt kjøpt den om jeg hadde hatt så mye penger[8D][:D]

min gamle bil hadde jeg ikke kjøpt igjen[8D]

Subaru Outback. Veldig fornøyd.
Har to bakovervendte barn i besafe X3, mannen i huset er lang, men det går fint.

et bra kjøp!

volvo v40 [8D]

Har en gammel golf stasjonsvogn...
Og ville ikke hatt det igjen om jeg fikk kasta'n etter meg[8D]

Men gjerne en helt ny golf stasjonsvogn! Den kunne hvem som helst fått lov
til å kaste etter meg[:D] 

Volvo xc70. Veldig fornøyd, skal aldri ha noe annet så lenge ungene er små.

Har en Volvo XC90, hadde godt kunne kjøpt det igjen ja[:)]

Vi har en Peugeot 5008 elsker den bilen. Den beste jeg noensinne har kjørt. [:D]
Ja, jeg ville definitivt valgt den igjen. [:D]
2010 modell, men det er kanskje unødvendig å si siden den ikke fins i eldre modeller [8D][8D][8D]

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Har en gammel golf stasjonsvogn...
Og ville ikke hatt det igjen om jeg fikk kasta'n etter meg[8D]

Men gjerne en helt ny golf stasjonsvogn! Den kunne hvem som helst fått lov
til å kaste etter meg[:D] 

Hehe samme her! Drittlei den drittbilen! [:@][:'(]

Toyota Corolla Verso, 7 seter... og JA hadde glatt oppgradert til en flett ny! Den vi har nå er en 04 mod, men vi kommer nok til å bestille en helt ny når vi skal bytte den ut..

RAV 4 CROSS SPORT (toyota Jeep 09 modell) ...

bilde:

Forresten: det var min drømmebil..så ja! kjøper gjerne en ny om 5 år :D en "nyere" versjon...

Vi har VW touran, hadde glatt kjøpt den på nytt! Har 2008 mod nå, vurderer og oppgradere til 2010 mod[:D]

opel astra 2008 mod... bra bil, stasjonsvogn
men ville ikke kjøpt den igjen pga dårlig plass..elle dårlig å dårlig plass, men når samboer er 190 høy å må ha gooo plass til bein så kan vi ikke ha 2 barneseter i..så når neste mann kommer må bilen byttes :S

jeg har en Bmw 3-serie stasjonsvogn fra 2004. ELSKER bilen min, masse plass til meg og barna. Og jeg har ingen gubbe å ta hensyn til, så for meg en bilen perfekt [:D]

Har Volvo V70 awd(4 hjulstrekker) med 2,4l T [:D] litt sprekere en den vi hadde[:D] Elsker Volvo og siden vi har 3 barneseter bak må vi ha stor plass[:D]

nissan x-trail 07mod elsker den bilen
hadde nok kjøpt den igjen men kanskje den nyere modellen for den er litt større

Mercedes ML320, stor 4-hjulstrekker. Superbil. Er mulig å sette inn seter til å bli 7 seter:)

Back
Topp