Hvilken bil har du....

Toyota Avensis. Og vi elsker den bilen ja[:D] Gubben går å sikler på den aller nyeste ja, men tror vi venter noen år før vi skifter til en nyere ja. Men jeg vil ha en nye en når vi bytter. Og kommer alldri til å kjøre noe annet enn toyota, for det er de vi har vert mest fornøyd med.

Har Ford Mondeo stv 2010 mod.
Er så sinnsykt fornøyd at den bilen IKKE skal byttes ut for annet enn evnt en nyere modell etterhvert[:D]

Opel Vectra (Sedan), 05 modell. Kjempe fornøyd [:)] Hadde Audi a4 fram til oktober og måtte bytte den ut pga liten plass.

Har en Range Rover vogue, mannen har en Land Rover Discovery.
Veldig fornøyd, tror vi skal bytte ut voguen til en nyere Sport.

Jeg har en Suzuki Grand vitara og gubben en Audi A6.

Opel Zafira (7 seter) 2007 modell. Kunne lett ha kjøpt den igjen. Veldig fornøyd. God plass til vogn, bagasje, to barneseter og god plass til oss fremme.

vi har en helt ny skoda superb, en veldig kjekk bil, kjempe stor og god stasjonsvogn, men jeg ønsker meg en høyere og større bil:)

Polo, men den skal byttes ut :)

Driver å ser på helt ny Mondeo, svart, og A4 (ikke helt ny da)

vw passat 2001 modell...diesel bil med triptronic girkasse. Elsker bilen...superherlig å kjøre.....men har sinnsykt lyst på en vw touran[:D]

ORIGINAL: SiljeVT

Mazda 6, veldig fornøyd me bilen, kunne lett kjøpt den ijen [:D]

[:D][:D]

02 VW Passat 1,9 TDI. JA jeg ville kjøpt den igjen! [:D]

En opel vivaro varebilutgave med automatgir 2007-modell (kjøpt ny da), hadde gjerne tatt den igjen men ville da hatt personbilutgave av naturlige grunner. Bare så synd at de er hinsides all fornuft latterlig dyre.

Så har vi en opel insignia 2010-modell, elsker den bilen men kunne gjerne vært litt større bagasjerom. Kunne gjerne kjøpt den på nytt igjen ja men håper de hadde laget bagasjerommet litt større da. ;p

Nissan qashqai 2010 modell. Liten bagasjeplass dog ,men angrer ikke og er kjempefornøyd med bilen . Kunne aldri tenkt meg en "lav" bil igjen [:)]

Volvo v70 2,4tdi. 2001 modell. Superfornøyd, trygg og goood plass! Har både simo kombi og hundebur i bagasjerommet. Ville aldri kjøpt nybli med små unger. Blir vel xc70 neste gang[:)]

Nå har ikke vi barn da, men vi har lik bil som svigerinnen min og hun har baby, en Opel Astra stasjonsvogn. Og jeg ser iallefall at det ikke blir så veldig aktuelt den dagen vi får barn, men vi kommer til å kjøre den frem til en eventuell spire sitter. Det er ok plass til et barnesete, men det er plass til bare en voksen bak i tillegg, og vi har hund og dermed blir det for lite plass til alt. Blir nok en Toyota Avensis neste gang tenker jeg.

Konebilen min, en 5 dørs Honda Civic 97 modell skal vi beholde som arbeidsbil til den som ikke kjører barna :-)

Nå mangler vi bare barn :-P

Audi a4 Avant 09-modell.
Bilen er helt super å kjøre, men vurderer å bytte den inn i en større bil... Funker ikke med 2 bakovervendte seter når begge vi voksne er lange i bena [>:]

ORIGINAL: Candykikk

volvo v40 [8D]

Er grei bil i utgangspunktet, men med barnesete, og vogn er den liten. Og vi er så heldige at vi får trøkt et hundebur inn der også [:-]
Og skal ikke ha den bilen igjen før vi har eventuelle store barn som har flyttet ut, mye trolig at vi ikke skal ha det igjen. Så nå drømmer jeg bare om en større og nyere bil...

Volvo 460 SE[8D]
I love my tyttebær, men den er nok alt for liten til at jeg hadde kjøpt den igjen.[:)]

Volvo 850 94 mod.
God, svær lego kloss med god plass inni og en sikker bil. Jepp kunne valgt merke igjen, men gjerne nyere modell.

Skal ha bil nr2 til neste år og vurderer å hive oss på nyere bil i muligens samme merke.
Skal i allefall ikke ha noe franskt.

Back
Topp