Ønskerbaby
September 2013<3
Har Toyota corolla stasjonsvogn. Mer enn nok plass 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en liten 3-dørs Volkswagen Polo, men må kjøpe ny bil før fødselen. Må tross alt få plass til barnesete, barnevogn osv.
Vi liker VW Golf, og vurderer den. Noen som har erfaring med Golf og vogn? Eller har dere stasjonsvogn?
Vi har en packline tror jeg den heter.. Kjøpte den brukt på Finn. Må ta av hjulene på understellet da.. Men går veldig fint og raskt å ta av og på hjulene på den vognen. Når det gjelder vogn nr to, hvis dere ikke allerede har, hva med en slik babyzen yoyo trille? De kan jo pakkes såpass sammen at de går som håndbagasje på fly. Koster litt mer enn en vanlig trille, men er ufattelig praktisk og tar liten plass i bilen på tur. Nesten full liggestilling i den men mangler da støtte til beina da. Men fungere jo på tur! Kan være et lite tips til alternativ i alle fall.Vi lurer veldig på hvordan vi skal ordne det når vi må ha med oss to vogner til våren (kommer bare til å bruke eldste sin til soving, så gidder ikke kjøpe søskenvogn, og gjelder bare når vi skal være lenge borte). Den ene er en emmaljunga, så lurer på hvilken takboks dere har for å få plass til understellet til emmaljunga'en?![]()
![]()
Takk for svar! Må sjekke den ut. Den vi har nå er i hvert fall for smal.Vi har en packline tror jeg den heter.. Kjøpte den brukt på Finn. Må ta av hjulene på understellet da.. Men går veldig fint og raskt å ta av og på hjulene på den vognen. Når det gjelder vogn nr to, hvis dere ikke allerede har, hva med en slik babyzen yoyo trille? De kan jo pakkes såpass sammen at de går som håndbagasje på fly. Koster litt mer enn en vanlig trille, men er ufattelig praktisk og tar liten plass i bilen på tur. Nesten full liggestilling i den men mangler da støtte til beina da. Men fungere jo på tur! Kan være et lite tips til alternativ i alle fall.![]()
Masse lykke til! Håper dere finner en bra løsning som fungerer for dere!Takk for svar! Må sjekke den ut. Den vi har nå er i hvert fall for smal.
Det var et godt tipsvi har en babyjogger i tillegg, og det var egentlig den jeg tenkte at kanskje kunne få plass i takboksen. Vi får se
![]()