Ser denOkhar ikke råd til det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser denOkhar ikke råd til det
![]()
Ingen feil på mazdaen overhode, men vi bestemte oss rett og slett for å klare oss med en bil. Så nå har vi kun e-golf. Jeg foretrekker uansett den gratis trimmen jeg får med å gå. Mazdaen var god å kjøre og fikk veldig mye med på kjøpet til en ikke overdådig pris.Ja, og jo mer plass jo bedre. Vi har mye dilldallog gubben trenger bilen til jobben og plass i bagasjerommet. Var det noe feil med mazdaen?
Er det jeg tenker mest på, å få tak i en bil som ikke må skrus på hele tiden.
Okmye plass?
Okhar ikke råd til det
![]()
Vi ogsåVi har akkurat kjøpt en Skoda superb. Digger bilen! Det er et hav av plass både i baksetet og i bagasjerommet
hvor driftsikker er den, da? Viktigste av alt er at den ikke havarerer etter ett årSkoda superb ville jeg anbefale deg å sjekke ut! Lyst på den selv pga plass!! Vi har en Renault Megane stasjonsvogn og en Renault Zoe elbil. (jeg jobber på motorforum)
Da er den vel ny? Eller holder dere av en eldre bil? Vi har ikke råd til bil til 200 000, tenker mer 50-60 000Vi ogsåfår den i mai
![]()
Ja, ny...Da er den vel ny? Eller holder dere av en eldre bil? Vi har ikke råd til bil til 200 000, tenker mer 50-60 000![]()
Venninnen min kjøpe en skoda superb for to - tre år siden og de er kjempefornøyd med den. Fantastisk god plassDa er den vel ny? Eller holder dere av en eldre bil? Vi har ikke råd til bil til 200 000, tenker mer 50-60 000![]()
Octavia er bra, ja, så på bruktbiltest. Så det står egentlig i realiteten mellom Skoda Octavia og Toyota AvensisJa, ny...
Er ikke så god på bil jeg, men mener de skal være bra selv om de er noen år gamle. Og skoda er jo i utg.punktet rimeligere enn mange andre merker. En venninne har kjøpt en brukt octavia og er kjempefornøyd![]()
Skrur mannen din selv da? Vi skrur ikke, så er redd for å kjøpe en bil som fort går istykker. Har familie som skrur, men er jo greit om bilen går noen år før det behøvesVenninnen min kjøpe en skoda superb for to - tre år siden og de er kjempefornøyd med den. Fantastisk god plass
(fikk selv for en Honda civic tourer, mannen har en Hondafetish. Vurderte ellers Kia Carens)
Toyota holder lenge jaOctavia er bra, ja, så på bruktbiltest. Så det står egentlig i realiteten mellom Skoda Octavia og Toyota Avensis![]()
Heller mot Toyota, men hvis det dukker opp en billig Octavia så sier vi ikke neitakk...
Det som er bra med de merkene, særlig Toyota, er jo at selvom bilen er 10 år gammel, så kan den ha 10 år igjen før den må på dynga. Vurderer Volvo og, men det kommer nok på 3.plass![]()
Ja, så på den og. Men den har litt mindre bagasjerom? Får du plass til en Emmaljunga og mye ekstra der?Toyota holder lenge javi har hatt endel mitsubishi og de også varer og varer. Jeg kjører outlander nå
![]()

Jeg er ikke så god på bil jeg hellerJa, så på den og. Men den har litt mindre bagasjerom? Får du plass til en Emmaljunga og mye ekstra der?![]()
Jeg er så "noob" når det kommer til bil![]()
Ja, vi har jo to bilstoler og 1 stor vogn og muligens reisetrille så tror jeg bør gå for stasjonsvognJeg er ikke så god på bil jeg helleroutlander er jo SUV, så har mindre plass enn en stasjonsvogn. Men får plass til min store emmaljunga og litt mer
men vi fant ut at vi trenger en stasjonsvogn i tillegg, derfor superben
og sambo er 1.97 høy, så greit med god plass i baksetet hvis vi får behov for to bilstoler etterhvert
![]()