Hvilken bil har dere?

Audi q5 2010 mod å ikke plass til anna en vogna bak i :( blir å bytte snart håpe ej sida vi ofte fær på hytta å då fe vi ikkje me oss noke besten :(

Volvo v70 D5 :D
God å kjøre og bruker lite :)
Jeg er kjempefornøyd med den :) beste bilen jeg har hatt :)

Ja, og jo mer plass jo bedre. Vi har mye dilldall :) og gubben trenger bilen til jobben og plass i bagasjerommet. Var det noe feil med mazdaen?

Er det jeg tenker mest på, å få tak i en bil som ikke må skrus på hele tiden.
Ingen feil på mazdaen overhode, men vi bestemte oss rett og slett for å klare oss med en bil. Så nå har vi kun e-golf. Jeg foretrekker uansett den gratis trimmen jeg får med å gå. Mazdaen var god å kjøre og fikk veldig mye med på kjøpet til en ikke overdådig pris.
Men som sagt det holdt for oss med plass i mazdaen, men vil du ha størst mulig plass ville jeg gått for noe annet da jeg vet at avensisen er større som sagt.
Er vi ferdig med barn nå kan vi lett kjøpe Mazda 6 stajonsvogn ved en senere anledning, men blir vi flere må vi ha noe annet:p

Ok:) mye plass?

Får inni emmaljunga nitro city, og div ting vi ellers trenger i hverdagen. Kan handle selv om vogna er med. Men er jo ikke overflod av plass og litt tetris blir det jo :p men vi har ikke behov for noe mer iallefall :) vi er familie på 4. Når vi skal på langtur låner vi bil av svigers :)

Ok :) har ikke råd til det ;)

Vi regna på det og med bom/bensin og forsikring på vår gamle vectra (som forresten er en super stasjonsvogn!) ble det billigere å kjøpe helt ny leaf. Men spørs jo hvor lenge fordelen varer da :p slipper iallefall bensin utgifter og regner med bom osv blir det rabatt på :)

Vi har akkurat kjøpt en Skoda superb. Digger bilen! Det er et hav av plass både i baksetet og i bagasjerommet

Har en audi A6 stv! Er relativt fornøyd, er bare det at den er gammel som er dumt! Har "fått" den av pappa ^^ har emmaljunga med delux understell! Tar jo stor plass men kan handle noe sinnsykt selv om jeg har den med! Har jo to barn så baksete er fullt av barnestoler :-P

Skoda superb ville jeg anbefale deg å sjekke ut! Lyst på den selv pga plass!! Vi har en Renault Megane stasjonsvogn og en Renault Zoe elbil. (jeg jobber på motorforum)

Skoda superb ville jeg anbefale deg å sjekke ut! Lyst på den selv pga plass!! Vi har en Renault Megane stasjonsvogn og en Renault Zoe elbil. (jeg jobber på motorforum)
hvor driftsikker er den, da? Viktigste av alt er at den ikke havarerer etter ett år :)

Da er den vel ny? Eller holder dere av en eldre bil? Vi har ikke råd til bil til 200 000, tenker mer 50-60 000 :)
Ja, ny...
Er ikke så god på bil jeg, men mener de skal være bra selv om de er noen år gamle. Og skoda er jo i utg.punktet rimeligere enn mange andre merker. En venninne har kjøpt en brukt octavia og er kjempefornøyd :)

Da er den vel ny? Eller holder dere av en eldre bil? Vi har ikke råd til bil til 200 000, tenker mer 50-60 000 :)
Venninnen min kjøpe en skoda superb for to - tre år siden og de er kjempefornøyd med den. Fantastisk god plass :)

(fikk selv for en Honda civic tourer, mannen har en Hondafetish. Vurderte ellers Kia Carens)

Ja, ny...
Er ikke så god på bil jeg, men mener de skal være bra selv om de er noen år gamle. Og skoda er jo i utg.punktet rimeligere enn mange andre merker. En venninne har kjøpt en brukt octavia og er kjempefornøyd :)
Octavia er bra, ja, så på bruktbiltest. Så det står egentlig i realiteten mellom Skoda Octavia og Toyota Avensis :)
Heller mot Toyota, men hvis det dukker opp en billig Octavia så sier vi ikke neitakk...

Det som er bra med de merkene, særlig Toyota, er jo at selvom bilen er 10 år gammel, så kan den ha 10 år igjen før den må på dynga. Vurderer Volvo og, men det kommer nok på 3.plass :)

Venninnen min kjøpe en skoda superb for to - tre år siden og de er kjempefornøyd med den. Fantastisk god plass :)

(fikk selv for en Honda civic tourer, mannen har en Hondafetish. Vurderte ellers Kia Carens)
Skrur mannen din selv da? Vi skrur ikke, så er redd for å kjøpe en bil som fort går istykker. Har familie som skrur, men er jo greit om bilen går noen år før det behøves :)
Skal se på Skoda superb, og lese tester av bilen :)

Octavia er bra, ja, så på bruktbiltest. Så det står egentlig i realiteten mellom Skoda Octavia og Toyota Avensis :)
Heller mot Toyota, men hvis det dukker opp en billig Octavia så sier vi ikke neitakk...

Det som er bra med de merkene, særlig Toyota, er jo at selvom bilen er 10 år gammel, så kan den ha 10 år igjen før den må på dynga. Vurderer Volvo og, men det kommer nok på 3.plass :)
Toyota holder lenge ja :) vi har hatt endel mitsubishi og de også varer og varer. Jeg kjører outlander nå :)

Toyota holder lenge ja :) vi har hatt endel mitsubishi og de også varer og varer. Jeg kjører outlander nå :)
Ja, så på den og. Men den har litt mindre bagasjerom? Får du plass til en Emmaljunga og mye ekstra der? :)
Jeg er så "noob" når det kommer til bil :hilarious:

Ja, så på den og. Men den har litt mindre bagasjerom? Får du plass til en Emmaljunga og mye ekstra der? :)
Jeg er så "noob" når det kommer til bil :hilarious:
Jeg er ikke så god på bil jeg heller :P outlander er jo SUV, så har mindre plass enn en stasjonsvogn. Men får plass til min store emmaljunga og litt mer ;) men vi fant ut at vi trenger en stasjonsvogn i tillegg, derfor superben :) og sambo er 1.97 høy, så greit med god plass i baksetet hvis vi får behov for to bilstoler etterhvert ;)

Jeg er ikke så god på bil jeg heller :p outlander er jo SUV, så har mindre plass enn en stasjonsvogn. Men får plass til min store emmaljunga og litt mer ;) men vi fant ut at vi trenger en stasjonsvogn i tillegg, derfor superben :) og sambo er 1.97 høy, så greit med god plass i baksetet hvis vi får behov for to bilstoler etterhvert ;)
Ja, vi har jo to bilstoler og 1 stor vogn og muligens reisetrille så tror jeg bør gå for stasjonsvogn :) Så en outlander i går, den var nok ganske ny, pene biler, men kanskje litt lite bagasjerom ja.

Høy samboer ja :) Min er 188 og jeg synes han er diger.

Back
Topp