Hvilken bil har dere?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere som ikke har splitter ny bil... Vi ser etter en stasjonsvogn med plass til vogner og alt som følger med (dvs halve huset :p )

Hvilken har dere, er dere fornøyde? Vi ser på Skoda eller Toyota egentlig.

Vi arvet en peugeot 307 og er fornøyd med den. Vet ikke helt hvilken årsmodell det er :P Ikke spesielt ny og fancy! men plass til 3 unger, hund og bagasje og det er aldri noe i veien med den, så vi er fornøyd vi :D

Jeg har en Toyota Corolla 2002 og er veldig fornøyd, synes den har god plass til alt jeg trenger når jeg skal avgårde med baby og vogn og det hele :-P

Ford mondeo har vi. 3 barn. Bytter til s max I løpet av sommeren. Før tuppa skal over I nr2 sete :)

Har Renault Megane 2012 modell. Ikke noe dyr og fancy, men får plass til tre barneseter (en pute med rygg, to babyseter hvor den ene har base) og god benplass til de foran. Får barnevogna på langs i bagasjerommet så rottweileren har plass ved siden av

No har vi ikkje stasjonsvogn, men Kjøpte ny s-Max i 2011. Er så fornøyd med bilen min. Dritt kvar gang mannen skal ha min og eg må ha hans bil ;-p

Vi skrur ikke selv forresten! Så bør være en som holder litt :) Takk for svar.

Volvo v70 stasjonsvogn :) Veldig god plass i bagasjerommet :D

Toyota avensis :-) får plass til både hundebur og emmaljunga mondial så god plass!

Nå har vi ikke den selv, men svigers hadde lenge Toyota Avensis før de slo på stortromma og kjøpte helt ny bil for en stund tilbake.
Avensisen var super syns jeg. Genialt med plass.
Vi har hatt Mazda 6 stasjonsvogn, god bil ...men mer plass i avensisen.

Vi kjøpte en splitter ny bil, uken etter vesla ble født. Her ble det Nissan leaf og vi er strålendes fornøgd!

.

Nå har vi ikke den selv, men svigers hadde lenge Toyota Avensis før de slo på stortromma og kjøpte helt ny bil for en stund tilbake.
Avensisen var super syns jeg. Genialt med plass.
Vi har hatt Mazda 6 stasjonsvogn, god bil ...men mer plass i avensisen.
Ja, og jo mer plass jo bedre. Vi har mye dilldall :) og gubben trenger bilen til jobben og plass i bagasjerommet. Var det noe feil med mazdaen?

Er det jeg tenker mest på, å få tak i en bil som ikke må skrus på hele tiden.

Back
Topp