Hvilken bil har dere?

Vi har en liten stasjonsvogn, Skoda Fabia 2008 modell.

Hatt den siden yngste var baby. Ikke verdens største bagasjerom, men fikk plass til dobbelvogn med god margin i den. Nå er den liten men passelig for oss fire. Ungene er 5 og 6 år og bruker beltestol.

Vi har en ford galaxy.. 2 voksne, 2 barn, 2 hunder og ei katt..
Beste bilen! 7 seter, lett å ta ut eller sette inn setene. Stor og god bagasjeplass. Plass til 2 store hunder, barnevogn mm..
God plass til bilstolene til barna også!

I fjor ble kjøleskapet ødelagt, måtte ut å handle nytt 23 desember!
Løsningen ble å sette barnas stoler på samme side av bilen, så hadde vi plass til et kombikjøleskap bak mitt sete :p

2 voksne, 1 baby, 3 hunder.
Peugeot 407. Den skal byttes ut til våren. Den er for liten for oss, og vi er jevnt over ikke fornøyd med den. Skal aldri kjøpe fransk bil igjen.

Har en volvo v70 10 modell. Er 2 voksne og 2 barn og en hund. Ingenting negativt å si på den ;) Elsker den :D

Har også en golf 97 mod. Funker greit. Er arbeidsbilen til mannen. Så blir sjelden brukt til familiebil. Da er volvo evnt på service :p

Eg har Toyota Yaris. :P Og sambo har BMW stasjonsvogn. Me er 3 stk til vanlig. Men 6 når me har alle barna her. :)

2 voksne og 2 barn, har volvo v70. Passer oss utmerket. Trenger ikke bytte bil om vi vil ha en nr. 3 heller :)

(Har også en citroen berlingo, mannens arbeidsbil. Eldste sitter (bakovervendt) på til og fra bhg der)

Vi er to store og to små og en hund, og et ønske om en baby til.

Vi har en Toyota avensis, stasjonsvogn som vi kjøpte når vi ventet eldste, 08 modell.

Vi hadde behov for å ha to biler fra i sommer, og med håpet om baby nr tre kjøpte vi en Ford s max.

Vi har nettopp byttet oppover, fra en 08modell Mondeo (som vi var veldig fornøyd med) til en 12modell S-Max. Bor sentralt, så det holder heldigvis med en bil. Men med to delebarn på 7 og 9, i tillegg til lillesøster på snart 2 og lillebror som ventes i februar + en hund, måtte vi ha syvseter. Storebror på ni er strålende fornøyd med å sitte 'bakerst i bussen' sammen med hunden, mens storesøster på sju gleder seg til å ha begge de små innen rekkevidde på midtrekka. God plass til de voksne foran, og super kjørekomfort. Hentet ny sofa i forrige uke, da slo vi ned alle baksetene i en håndvending, og hele sofaen fikk plass inni bilen. Veldig fornøyd! :)

Jeg har Opel Vectra 2004 modell stasjonsvogn. KJEMPE god plass. 3 barn under 5 år i baksetet (en beltestol og to bakovervendte). Mannen på nesten 1.90 har god plass både til å kjøre og til å sitte på.

I bagasjerommet får vi plass til vogn, hundebur og bagasje! :) Altså helt perfekt for oss! :D

Mannen har en personbil Opel, 20 år gammel, brukes kun fra hjemmet til jobb (5 min) :P Ganske liten inni, men har en beltestol og et bakovervendt sete der og grei str. på bagasjerommet. :)

Jeg har akkurat kjøpt meg en splitter ny Volvo xc40 2014 mod. Har også en Peugeot 206cc, som var min første bil, og samboeren har en Mercedes v-klasse. Så vi har biler til alle anledninger. Vi er 2, snart 3 stykker :)

Ford Galaxy ak nå :-)
Vi blir 6 stk i april :-)
...sto mellom den og Volvo XC90, men er veldig glad vi tok Forden :-D

..har også en Miev som mannen hovedsakelig bruker :-)

Jeg har Toyota Avensis stasjonsvogn... greit med plass, da det er mest meg og lillegutt som bruker den bilen. Vi venter en liten en til i februar, men tror det blir greit med plass allikevel :) Sambo har en Subaru Legacy sedan, den er det også grei nok plass i, men litt mer styr å få med barnevogn :P

Jeg har en volvo v50 og gubben volvo v40. Akkurat fått baby. Har hund. Alle med på tur og barnevogn. plass til bur i min bil.

Honda CRV 2013 mod (2014 reg), mannens bil. Utrolig god plass, veldig god å kjøre og har egentlig ikke funnet noe negativt enda. Resulterer nok i at jeg kjøper meg Honda CRV i en litt eldre utgave (mulig 2006 mod) når jeg får kjørt opp. Han har iallefall min drømmebil :p

Vi er foreløbig en mann, et høygravid hormontroll og to katter (krever stort bur som rommer halve bagasjerommet, hadde ikke hatt plass i en mindre bil). Får god plass til barnesete og barnevogn sammen med annen bagasje :)
Jeg har en 1999 (!!) modell :p utrolig fornøyd, god plass og kommer frem overalt. Det blir crv igjen når den ikke går mer :)

Back
Topp