Hvilken bil har dere?

Audi A4, 97-modell og vi er 3 :) Fin bil som er god og kjøre, men latterlig dårlig plass til bein og barneseter :/ Bagasjerommet er veldig stort og fint da :)

Volvo V50. Er bare meg og de 2 guttene mine. Bilen er stor nok til oss. Og bruker lite drivstoff :D

BMW ac snitzer sportsbil. Vi e 4 st. Eg syns me
Trenger en ny bil pga en 5 person får ikkje plats i den.

Vi er 3 stykker og har en golf 2013 modell. Passer oss perfekt :)

Familiebilen er Ford focus stasjonsvogn. God plass til vogn og bagasje :-)

Har en toyota land cruiser og en skoda roomster (andrebil til og fra jobb).. LCen er helt fantastisk å kjøre - elsker den bilen.. vi er en gravid dame og mannen + en hund. Bilen har jo digert bagasjerom, men hundeburet tar over halvparten.. funker bra til vårt bruk. Må bare lære oss å ikke ta med ALT vi eier og har på ferie (som regel sykler, kajakker, osv osv som må med :-P )

Vi har en bil. Trenger etterhvert en til. Men veldig fornøyd med min audi a6 quattro. Regner med det ikke blir noe problem å komme frem noe sted nå i vinter :)

Har en bmw 525, stor og romslig bil :) Har ikke testet ut bilen med baby i ennå siden termin ikke er før i februar. Gleder meg til å teste ut, vet det blir god plass :)

Vi har Mazda 6 2014 mod, er for liten for oss med tre barn og hund, skal kjøpe suburban over jul.

GMC Yukon XL. Vi er seks stk. Beste bilen jeg noen gang har kjørt. Med både høy og lav serie 4-hjulstrekk.

En Volkswagen passat, litt eldre model, aner ikke årsmodel, 2003 kanskje? Vi er to voksne og snart to barn. Og i perioder en svær schæfer:p Er veldig fornøyd, god plass både når ungen satt bakovervendt og nå. God plass i bagasjerommet og god og kjøre. Har også en Nissan Leaf som funker ypperlig. Blir nok litt trangt ved bena mine når babyen vokser ut av spedbarnsetet sitt, men på langturene får vi kjøre stasjonsvogna :p

Back
Topp