Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Honda CRV 2013 mod (2014 reg), mannens bil. Utrolig god plass, veldig god å kjøre og har egentlig ikke funnet noe negativt enda. Resulterer nok i at jeg kjøper meg Honda CRV i en litt eldre utgave (mulig 2006 mod) når jeg får kjørt opp. Han har iallefall min drømmebil
Vi er foreløbig en mann, et høygravid hormontroll og to katter (krever stort bur som rommer halve bagasjerommet, hadde ikke hatt plass i en mindre bil). Får god plass til barnesete og barnevogn sammen med annen bagasje
Vi har en Audi quattro stasjonsvogn. Godt fornøyd med den. God plass og kommer frem over alt. Også har vi en Ford Focus. Litt mindre plass, men en helt grei bil.
Vi er nå 2 voksene og 2 barn (hun eldste har flyttet ut) og prøver på en til.
Toyota avensis sedan. Vi er 4 stykker. Eneste negative er at den ikke har 4hjuls trekk. Det blir det på neste sånn at vi kommer oss på hytta hele året.
Nissan x-trail. Stor og romslig bil, hvor man sitter høyt med god oversikt. Har ikke så stort behov for stor plass, men har en lang innkjørsel, som ofte er nedsnødd på vinteren, men setter bare på firehjulsdriften og brøyter meg vei Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har satt meg fast med de andre bilene vi har hatt, så firehulstrekk var et krav når vi skulle ha ny bil
ford galaxy 2009 mod, simpelthen elsker bilen min og ett hav av plass, eneste negative jeg hittil har å si er at panseret er alt for skrått og dashbordet alt for langt, derfor er det ikke mulig å se fronten på bilen, men tok ikke lang tid å lære seg å stole på sensorene bilen har
BMW320i (2014-modell, så større enn de var før), fungerer veldig bra her. Skulle ønske bagasjerommet var formet bittelitt annerledes, men ellers er det veldig bra. Vi er 3 stykker, men god plass til en til
Fram til i sommer hadde vi to biler, en Saab 95 og en chevrolet suburban. Men i august kjøpte vi mercedes ML da vi bare har behov for en bil jeg elsker den. Den har mer eller mindre alt vi trenger. Stor nok er den også. Vi er 2 voksne og 2 barn, men i perioder er det 3 barn når bonusdatter mi er her. Åsså har vi 2 hunder