Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: babyto
Sånn ser det forresten ut med besafe x1 og multitech i baksetet på en passat.
Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..
God plass til de som sitter foran da ? [:)]
Anbefaler ikke å ha besafen bak førersetet - jeg har bare satt det sånn for å illustrere.. Nå er ikke jeg veldig lang - 167, så jeg kunne fint kjørt sånn, gubben er 177 og hadde nok hatt litt "trangt" for det.. Det hadde sikkert gått mest på vilje, og vane, men det hadde gått.
Det finnes andre stoler som tar mindre plass og som du sikkert kan ha bak føreren.
Da vi var på tur, sto actastolen forovervendt bak føreren..
Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..
God plass til de som sitter foran da ? [:)]
Anbefaler ikke å ha besafen bak førersetet - jeg har bare satt det sånn for å illustrere.. Nå er ikke jeg veldig lang - 167, så jeg kunne fint kjørt sånn, gubben er 177 og hadde nok hatt litt "trangt" for det.. Det hadde sikkert gått mest på vilje, og vane, men det hadde gått.
Det finnes andre stoler som tar mindre plass og som du sikkert kan ha bak føreren.
Da vi var på tur, sto actastolen forovervendt bak føreren..
Okei.. Har multitech til største og acta graco babysete til han som kommer. Men med tiden blir det jo to store seter. Må vel bare prøve i bilen før vi kjøper da[:)]
ORIGINAL: veteran
ford mondeo og plass til tre bakovervendte[:)]

ORIGINAL: M3rl0t
Da trenger du en mercedes stasjonsvogn vettu..[:D][:D][:D] Ser bra ut, en drøm å kjøre og maaasse plass[:D][:D]