Hvilken bil har dere ?

Har Toyota Avensis Verso 7 seter.. Er kjempe fornøyd med den bilen.. Godt med plass til alle oss + hund. No skal eg ha 3 barneseter inn i bilen, så det skal bli spennende og se hvordan det skal gå..Har ik prøvt endog,men lyt snart gjøre det,..[:D]

Jeg har mitsubishi colt og mannen min har mitsubishi outlander.
Colten er fin konebil, mens outlanderen har bedre plass. Går an å få den som 7 seters.

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: babyto

Sånn ser det forresten ut med besafe x1 og multitech i baksetet på en passat.

Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..

God plass til de som sitter foran da ? [:)]

Anbefaler ikke å ha besafen bak førersetet - jeg har bare satt det sånn for å illustrere.. Nå er ikke jeg veldig lang - 167, så jeg kunne fint kjørt sånn, gubben er 177 og hadde nok hatt litt "trangt" for det.. Det hadde sikkert gått mest på vilje, og vane, men det hadde gått.
Det finnes andre stoler som tar mindre plass og som du sikkert kan ha bak føreren.
Da vi var på tur, sto actastolen forovervendt bak føreren..

Okei.. Har multitech til største og acta graco babysete til han som kommer. Men med tiden blir det jo to store seter. Må vel bare prøve i bilen før vi kjøper da[:)]

Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..

God plass til de som sitter foran da ? [:)]

Anbefaler ikke å ha besafen bak førersetet - jeg har bare satt det sånn for å illustrere.. Nå er ikke jeg veldig lang - 167, så jeg kunne fint kjørt sånn, gubben er 177 og hadde nok hatt litt "trangt" for det.. Det hadde sikkert gått mest på vilje, og vane, men det hadde gått.
Det finnes andre stoler som tar mindre plass og som du sikkert kan ha bak føreren.
Da vi var på tur, sto actastolen forovervendt bak føreren..

Okei.. Har multitech til største og acta graco babysete til han som kommer. Men med tiden blir det jo to store seter. Må vel bare prøve i bilen før vi kjøper da[:)]

Lønner seg det ja.. sett mt'en inn på begge sider og se hvordan det blir med plass for føreren.
Man kan ofte ikke flytte på fører/passasjersetet når man har montert stolen pga forankringsseler og sånt.. [:)]

ford mondeo og plass til tre bakovervendte[:)]

Skoda Superb Elegance 2011 modell. 4 hjulstrekk, automat. Sort med beige interiør.
[:D]

Har 1 bakovervendt sete for øyeblikket. Besafe iZi Combi X3. Kunne fint hatt 2 bakovervendte seter. Har et forovervendt sete til storesøster på 7.

Vi også har Passat, bare ikke stasjonsvogn, og tilogmed den er det plass til to bakovervendte besafe stoler i, og da får jeg fremdeles trykt rompa mi mellom de + at det er good plass til de foran[:-] i tilegg har vi plass til stooor simovogn i bagasjerommet.. Men har lyst på passat stv da, for den har jo eeeenda bedre plass.. Sikler litt (veldig) på 2011 modellen..(som om det noengang kommer til å skje at vi får oss den[8D][:D])

anbefaler ikke opel astra.. vi må bytte bil når vi får nr 2... :S vi som kjøpte den helt ny for 2 år si.. tabbe!

ORIGINAL: veteran

ford mondeo og plass til tre bakovervendte[:)]

Wow!
DET er det ikke mange biler som kan.[:D][:D][:D]

Vi har Suzuki xl7, men har det ene setet forovervendt ellers så må jeg sitte på dashen!![&:]
Mannen min er 193 cm så nesten ingen kan sitte bak han[8|]
Vi har 3 barn, 2 med setet og ei med pute....ikke plass[:(] ellers har bilen kjempeplass bak...

Vi har en BMW 320 DT M-tech[:)] Supergod plass inni bilen,men bagasjerommet er litt trangt siden det er m-tech(sportsutgave).
Vi har alikevel plass nok til 2 bakovervendte stoler ,stort bikkjebur og pikkpakk[:D]
Skal bytte inn bilen nå før sommeren ,blir fortsatt BMW men er spent på hvordan modell[:)] Tenker på en liten en til,så da må vi ha litt mer plass

Opel Zafira 7 seter...
Og den SUGER!!!!

Vi kjøpte den da vi bare hadde 2 barn (for å ha litt stor plass)
Men så kom plutselig nr.3 og nr.4... Er IKKE plass til 3 barneseter baki heller...(Men det er det i mannens gamle arbeidsbil, 93 modell passat)

[:@]

Ford mondeo
Jeg er sååå fornøyd og kjempeglad for at vi kjøpte den [:)]

Jeg sitter som en KONGE i fremsetet, med en bakovervendt treåring bak meg (besafe izi combi). Jeg har vel egentlig FOR god plass, for jeg når ikke frem til hanskerommet, haha... Typen har også god plass til bakovervendt bak seg, og han tar en god del større plass enn meg. Treåringen har også god plass i baksetet [:)]

I bagasjerommet har vi plass til både hundebur (schæfer), barnevogn og diverse annet. Superfornøyd! [:D]

Strålende fornøyd med skoda oktavia. Masse bil for penga. Ønskernoss en superb som har enda bedre plass, men bagasjen er bare genial på skodaen [:)]

me har caravelle 8 seters..

eg syns de er de beste bilene, med bagasje. god plass innni til de seter og unger vi vil ha med.. var på ferie med 2 venniner, og 5 barn.. 2 babyseter, 1 stort forovervent, og 2 puter med rygg..

me hadde med 2 "store" vogner og bagasje for ei uke..

Mercedes ML320, har snart to små, begge bilstolene står i bilen og det er fortsatt plass til en til[;)] Vi har tre hunder og det er plass i bagasjerommet[:D]

ORIGINAL: M3rl0t

Da trenger du en mercedes stasjonsvogn vettu..[:D][:D][:D] Ser bra ut, en drøm å kjøre og maaasse plass[:D][:D]

sign[:D] Hadde Mercedes før, men nå har vi SAAB 9-5 stv 2000 modell....
Men den mercedesen var gulle god, var en E220 stv.. Vi fikk goood plass i bilen med bakovervendt barnesete og vi fikk hele 3 vogner baki bagasjerommet... Emmaljungavogna, en 3 hjulsvogn og en trille... samt masse bager, vi bruker 1 bag hver, og vi er 3[:D] Sier hvor mye plass det er i den.. god og kjøre også... I Saaben er det også god plass, baki... [:D]

Back
Topp