Hvilken bil har dere ?

babyto

Elsker forumet
Vil se mange supre familiebiler her[:)]

På jakt etter noe med god plass til to bakovervente og grei bagasjeplass... Har hund!

Da trenger du en mercedes stasjonsvogn vettu..[:D][:D][:D] Ser bra ut, en drøm å kjøre og maaasse plass[:D][:D]

BMW X5!! ;-) Kjempefornøyd ;-)

Har toyota landcruiser.
kjempebil liker den kjempegodt. kjempegod bagasjeplass

Vi har volvo v70, men kommer til å bytte til skoda superb før babyen i magen kommer til verden[:)]
Syns volvo'n har så himla liten plass[:)]

ORIGINAL: M3rl0t

Da trenger du en mercedes stasjonsvogn vettu..[:D][:D][:D] Ser bra ut, en drøm å kjøre og maaasse plass[:D][:D]

Det er plass mellom bilstolen til snuppa og setet mitt! [:D][:D][:D] (hun har besafe izi combi x2)

Peugot 307 sw
kjempe god plass er en 7 seter egentlig så man kan flytte setene bak rundt i bilen. man kan skyve de frem og tilbake ettersom man trenger plass baki. vi har besafe sete bakovervendt og god plass foran det og et annet fremovervendt sete. har vogn (brio bagvogn tar gange stor plass) baki rett inn med hunde bur ved siden av og fortsatt god plass der til andre ting [:D]

ANNBEFALES

dytt[:)]

vi har en passat og en golf
veldig god plass i passaten, men tror det blir lit trangt med bur, vogn og to stoler[8D]

Har en V70 som jeg er storfornøyd med[:D]

Sånn ser det forresten ut med besafe x1 og multitech i baksetet på en passat.

Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..

ORIGINAL: Dollface

Har hatt multitechen, et acta graco et eller annet forovervendt og ei venninne inni der også. Pluss bagasje for 3 voksne og 2 små på påsketur.. Gikk fint det..

God plass til de som sitter foran da ? [:)]

Kjører Toyota stasjonsvogn, og får ikke tatt opp noe lån til bil nå! Har også hatt Volvo XC70, jeg synes IKKE plassen der er noe å skryte av i allefall [:-] Baksetet og forsetet er greit, men vogn, bur osv i bagasjen, no way.
Men skulle jeg hatt ny hadde valget vært LETT!!!

BMW X5 - Fantastisk bil på alle måter [:D]
Eller den heeelt nye VW Caravelle - eller den helt nye VW Multiwagen [:D]

ORIGINAL: babyto

ORIGINAL: Dollface

God plass til de som sitter foran da ? [:)]

Anbefaler ikke å ha besafen bak førersetet - jeg har bare satt det sånn for å illustrere.. Nå er ikke jeg veldig lang - 167, så jeg kunne fint kjørt sånn, gubben er 177 og hadde nok hatt litt "trangt" for det.. Det hadde sikkert gått mest på vilje, og vane, men det hadde gått.
Det finnes andre stoler som tar mindre plass og som du sikkert kan ha bak føreren.
Da vi var på tur, sto actastolen forovervendt bak føreren..

Back
Topp