Hvilken BH-variant bruker du?

caracara

Forumet er livet
Sport, spiler, t-skjorte, padded, balconette..?

Jeg netthandlet fra Kappahl i sist uke. Målte meg og ergret meg litt over at de mente jeg skulle ha A cup. Bestilte en kombinasjon av deres forslag og min oppfatning, 70C :) Er veldig fornøyd! Har ikke komt på stell på det området etter at jeg var ferdig med å amme for et halvt år siden. Bestilte en t-shirt bra, en padded og to med spiler. Er den med pads i jeg bruker nå, trives godt i den! Men er det mange som bruker polstret? Er jo veldig mye ekstra som blir lagt til der oppe - men så forsvant jo nesten fokus fra mageområdet :D

Her går det fortsatt i ammebh fra cubus:p men til vanlig liker jeg best tshirt bh:)

Hehe, her ble de kastet i går! :) Synes alle må unne seg skikkelige bher etter evt. amming er over - det kjennes så bra ;)

Spile bh og t shirt bh fra kappahl har jeg nå... Har gått opp fra 75D til 85E i svangerskapet :o
Vanligvis liker jeg de som har spile og ikke er vattert/polstret :p minuset er at brystvortene stikker frem ;)

Sport, spiler, t-skjorte, padded, balconette..?

Jeg netthandlet fra Kappahl i sist uke. Målte meg og ergret meg litt over at de mente jeg skulle ha A cup. Bestilte en kombinasjon av deres forslag og min oppfatning, 70C :) Er veldig fornøyd! Har ikke komt på stell på det området etter at jeg var ferdig med å amme for et halvt år siden. Bestilte en t-shirt bra, en padded og to med spiler. Er den med pads i jeg bruker nå, trives godt i den! Men er det mange som bruker polstret? Er jo veldig mye ekstra som blir lagt til der oppe - men så forsvant jo nesten fokus fra mageområdet :D
Akkurat nå er det ammebh. Ellers er det push-up som regel eller balconette. Alltid padded!!! Både for å få større pupper men også fordi da blir puppene litt mer "anonyme". Altså man ser ikke niplen, man ser ikke "orginalfassongen" på brystet fordi den blir "pushet opp" og alle pupper i sånne bher er like ut under klær. Så da ser ingen hvilken fassong de egentlig har. Blir litt mer privat :p

Sånne målinger passer aldri meg. Jeg er nødt til å ja C-cup for at spilen ikke skal klemme på utsiden av puppene. Men blir målt til a.

Stort sett spiler. Har også et par sport til aktivitet:p

Hmmm. Triumph spileløs bh. Er vel stretchci den? Ingenting ekstra. Ingen behov for push up, mistet heldigvis ikke formene etter fødsel :-) Men kanskje jeg skal tenke litt på å kjøpe bh med innlegg av noe slag, har ofte harde brystvorter, og det er jo litt sjenerende. Vært slik siden andre gang jeg ble gravid.

Padded blir det her. Puppene bare velter ut med push-up :-P

Hva enn jeg finner med stor nok cup...

Hehe, her ble de kastet i går! :) Synes alle må unne seg skikkelige bher etter evt. amming er over - det kjennes så bra ;)
J det skal jeg definitivt gjøre:D men nå går jeg fortsatt bare hjemme så har hverken penger eller behov enn så lenge:p

Går mye i sportsbh! Har endelig fått små nok pupper til å kunne bruke det uten at det blir ubehagelig så jeg bruker det hele tiden nå! Kjempe deilig :D:D

Generous fra Lindex, fordi jeg er for stor rundt til vanlige bher... Push-up :)

Padded og med spiler. Blir så overfølsomt uten padding :P Handler bare på change. Finner ikke størrelsen min andre steder, så har ikke så mye valg. Har 65J.

Spile og sport :)

Bruker sportsbh til vanlig. Har på 2stk når jeg trener. Bruker ellers kun vanlige spileBHer fra Cubus hvis jeg skal på jobb eller noe litt "pent" som selskap ol.
Men går mest i sportsbh, elsker dem :D

Stortsett ammebher her enda:P Men spiler sånn vanligvis:)

Kjøper bh på Change.

Der bruker jeg 65 I (tilsvarer vel ca 70 DD i vanlige butikker). De jeg trives best i, er uten noe padding/fyll i...har det jeg trenger fra før av.

Brukar undertøy fra change. Alle bh'ane mine er med padding fordi eg ikkje likar at brystvortene syns. Brukar stort sett balconette eller tshirt type. Change har dyre ting, men om ein spile ryker eller noko anna blir ødelagt så får du reparert det gratis, har hatt nokon av bh'ane mine i årevis og dei ser nesten like fine ut:)
Truser er eg ikkje så nøye på om matcher og går oftest med svarte hipsters, kjedelig, men behageleg;)

Back
Topp