Hvilken BH-variant bruker du?

Handler på Change. Gikk fra c til g/h da jeg begynte å handle der, så det er mye feilmålinger rundt omkring av ansatte som ikke har så mye peiling. Merker stor forskjell på ryggen også etter at jeg byttet. Bruker med innlegg selv om jeg har store pupper, rett og slett for å slippe "madonna" pupper og synlige brystvorter. Dropper push-up da den kommer ganske naturlig :D

Spiler og padding fra cubus. Der får jeg tak i bh som passer meg. De har begynt med litt flere str. Bruker 70 d derfra. Skulle gjerne hatt 70 e. Men den butikken i nærheten som har det har sjeldent bh som passer mine pupper. Desverre er de veldig dårlig i kundebehandling så ender som regel med en som er verre enn de på cubus.

Er Change-fan jeg også. :)
Noen mener de har små størrelser, andre sier at de bare har en litt annen passform - alt jeg vet er at jeg ble målt til en helt annen størrelse der enn jeg trodde jeg var, og får überfine pupper med plunge-variantene deres. :D
(Dypt skåret midt foran slik at de passer til utringet V-hals, padding, og litt løft. :)

Jeg bruker stort sett tshirt bh, eller balconette. Omtrent med en gang jeg er innom døra hjemme skifter jeg til.sportsbh ;-)
Styrer unna de med tykk padding da jeg føler jeg har nok i dette området uten. Litt padding er greit, speilet under tynne gensere, så ikke nippelen syner.

Kjøper ikke en spesiell type, men dem jeg synes er fine :) Jeg vet egentlig ikke forskjellen..

Back
Topp