Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener babyjogger har en tvilling vogn, (mener husker ikke), ellers har jo quoinny(eller hvordan der skrives tvilling vogn), TFK(mange fine bruktevogner), mountain buggy (billigere enn TFK), easywalker.(billigere enn mountain buggyen igjen) også tvilling vogner... Kommer sikkert på flere underveis...Noen som har tips til en bra tvillingvogn som ikke koster all verden? . Har en emmaljunga Edge duo etter storebror, men kan ikke bruke den til de neste så den får han ha i barnehagen ;P
Takk!! Det var masse tips. Da er det bare å begynne å GoogleMener babyjogger har en tvilling vogn, (mener husker ikke), ellers har jo quoinny(eller hvordan der skrives tvilling vogn), TFK(mange fine bruktevogner), mountain buggy (billigere enn TFK), easywalker.(billigere enn mountain buggyen igjen) også tvilling vogner... Kommer sikkert på flere underveis...
Jeg har tenkt litt på emmaljunga city cross, men har ikke peiling. Svigermor har allerede bestemt at den utgiften skal hun betale uansett pris, og at vi skal plukke ut den vi liker best. Men har noen måneder å tenke på heldigvis
Det var sjenerøst
Håper besteforeldre tar den utgiften egentlig jeg og det er så mye som skal kjøpes på kort tid.
Men svigermor kommenterte å kjøpe barnevogn til svigerinna ihåp om at det blir barnebarn der og, så håper det gjelder oss og
Skjønner den... så litt på priser i butikken denne uken, og det er kjempe dyrt. Krysser fingrene for at du også får litt hjelp slik at det ikke blir forskjell på deg og svigerinna di
Har dere tenkt på barnevogn? Lenge til termin enda. Men kjenner at jeg ser ekstra på barnevogne irundt meg.
Her i familien er TFK joggster twist under vurdering? Noen som har prøvd?
Bugaboo buffalo kan også anbefales på det STERKESTE!Har en del kriterier for vogn;
- Stabil nok til at jeg kan gå tur med to store hunder og vogn alene
- Svingbare hjul
- 4 hjul
- Må kunne brukes i flere typer terreng
- Lett å legge sammen
- Brukervennlig.
Så her blir det nok Stokke Trailz!
Har en del kriterier for vogn;
- Stabil nok til at jeg kan gå tur med to store hunder og vogn alene
- Svingbare hjul
- 4 hjul
- Må kunne brukes i flere typer terreng