Hvilken barnevogn?

Noen som har tips til en bra tvillingvogn som ikke koster all verden? :). Har en emmaljunga Edge duo etter storebror, men kan ikke bruke den til de neste så den får han ha i barnehagen ;P
 
Noen som har tips til en bra tvillingvogn som ikke koster all verden? :). Har en emmaljunga Edge duo etter storebror, men kan ikke bruke den til de neste så den får han ha i barnehagen ;P
Mener babyjogger har en tvilling vogn, (mener husker ikke), ellers har jo quoinny(eller hvordan der skrives tvilling vogn), TFK(mange fine bruktevogner), mountain buggy (billigere enn TFK), easywalker.(billigere enn mountain buggyen igjen) også tvilling vogner... Kommer sikkert på flere underveis...
 
Jeg har en Emmaljunga fra tidligere, men den er jo åtte år nå.. Satser på å bruke den om jeg kan. Hvis ikke, har jeg forelsket meg i Boogaboo!!
 
Jeg har tenkt litt på emmaljunga city cross, men har ikke peiling. Svigermor har allerede bestemt at den utgiften skal hun betale uansett pris, og at vi skal plukke ut den vi liker best. Men har noen måneder å tenke på heldigvis
 
Mener babyjogger har en tvilling vogn, (mener husker ikke), ellers har jo quoinny(eller hvordan der skrives tvilling vogn), TFK(mange fine bruktevogner), mountain buggy (billigere enn TFK), easywalker.(billigere enn mountain buggyen igjen) også tvilling vogner... Kommer sikkert på flere underveis...
Takk!! Det var masse tips. Da er det bare å begynne å Google :p
 
Ønsker meg en slik . Camarelo Carmela . Noen erfaringer med den ?
 

Vedlegg

  • cama.jpg
    cama.jpg
    118 KB · Visninger: 30
Jeg har tenkt litt på emmaljunga city cross, men har ikke peiling. Svigermor har allerede bestemt at den utgiften skal hun betale uansett pris, og at vi skal plukke ut den vi liker best. Men har noen måneder å tenke på heldigvis

Det var sjenerøst :)

Håper besteforeldre tar den utgiften egentlig jeg og :p det er så mye som skal kjøpes på kort tid.
Men svigermor kommenterte å kjøpe barnevogn til svigerinna ihåp om at det blir barnebarn der og, så håper det gjelder oss og :p
 
Har en City cross og en easywalker. Har bag på begge, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal beholde. De har gode kvaliteter begge to.
 
Vil ha emmaljunga med svinghjul framme i alle fall :) har det fra før og elsker den :)
 
Det var sjenerøst :)

Håper besteforeldre tar den utgiften egentlig jeg og :p det er så mye som skal kjøpes på kort tid.
Men svigermor kommenterte å kjøpe barnevogn til svigerinna ihåp om at det blir barnebarn der og, så håper det gjelder oss og :p

Skjønner den... så litt på priser i butikken denne uken, og det er kjempe dyrt. Krysser fingrene for at du også får litt hjelp slik at det ikke blir forskjell på deg og svigerinna di
 
Har dere tenkt på barnevogn? Lenge til termin enda. Men kjenner at jeg ser ekstra på barnevogne irundt meg.


Her i familien er TFK joggster twist under vurdering? Noen som har prøvd?

Min søster har den vognen nå til sin prinsesse på fem mnd, og hun er superfornøyd med størrelse på bag, at den er lett å trille og har god korg under. Eneste ulempe hun har nevnt er at den kan velte noe lettere enn vogner med 4 hjul (de har hund som løpte ned vognen men heldigvis uten noen oppi). xsmile3
 
Har en del kriterier for vogn;
- Stabil nok til at jeg kan gå tur med to store hunder og vogn alene
- Svingbare hjul
- 4 hjul
- Må kunne brukes i flere typer terreng
- Lett å legge sammen
- Brukervennlig.

Så her blir det nok Stokke Trailz! :)
 
Har faktisk ingen verdens aning om hvilken vogn vi skal ha... Får nok en del tips av familie og venner med barn, så får vi se :)
 
Har en del kriterier for vogn;
- Stabil nok til at jeg kan gå tur med to store hunder og vogn alene
- Svingbare hjul
- 4 hjul
- Må kunne brukes i flere typer terreng
- Lett å legge sammen
- Brukervennlig.

Så her blir det nok Stokke Trailz! :)
Bugaboo buffalo kan også anbefales på det STERKESTE!
 
Har en del kriterier for vogn;
- Stabil nok til at jeg kan gå tur med to store hunder og vogn alene
- Svingbare hjul
- 4 hjul
- Må kunne brukes i flere typer terreng
- Lett å legge sammen
- Brukervennlig.

Så her blir det nok Stokke Trailz! :)

Har også veldig lyst på Stokke Trailz! :)
 
Har vogn fra før av. Mb urban jungle. Den er kjempe grei altså. Ikke så fryktelig ulik tfk.
 
Back
Topp