Hvilken barnevogn?

Til førstemann som kom i 2012, ble det emmaljunga nitro city, var kjempe fornøyd med vogna:) men når guttungen ble barnehagegutt, kjøpte vi ei ny vogn, og da ble det babyjogger city elite. Det er ingen tvil om at jeg skal ha denne vogna denne gang og:) må bare kjøpe bag:)
 
Vi har en TFK tvinner twist fra 09 (fra storestorebror) den er godt gått være på og jeg har elsket den. Perfekte tur i mark og skog og på shopping ;) baggen har jeg ikke så lurer på å kjøpe multi x til den. Noen med erfaringer?
Ellers er den lett og pakke sammen, veier relativt lite og går inn i min lille kone bil (liten Yaris..ikke lyst på ny bil enda)
 
Skal ha bugaboo søskenvognen ;)
Vi vurderer den selv. Har mountain buggy urban jungle til storesøster. Fornøyd med den. Men vil teste noe nytt og en vogn uten luft i dekkene. Så lei av punktering i byen..
 
Vi vurderer den selv. Har mountain buggy urban jungle til storesøster. Fornøyd med den. Men vil teste noe nytt og en vogn uten luft i dekkene. Så lei av punktering i byen..
Det jeg synes er bra med den er at man kan justere den etter om man vil ha en eller to unger i den ;) Har ei venninne som har den og er kjempe fornøyd! Blir bare mer og mer sikker på at vi går for den nå :)
 
Som førstegangs føler jeg meg helt borte i vognjungelen. Må nok Google mye, og dra innom en bra vognforhandler for å kikke. Har i utgangspunktet bestemt meg for vogn med 4, faste, store hjul.
Det er godt å lese at det er flere av oss som har gått oss bort i jungelen :D:wideyed:
 
Vi har TFK som vi vil fortsette å bruke.
 
Vi har akkurat bytta vår babyjogger City Elite med en emmaljunga mondial duo edge:) syns det var utrolig dumt det ikke gikk an å snu city elite slik at baby på 8-9 mmd ser mot meg istedet for at jeg bare ser barnet via vindu fra bak vognen..:) og likte ikke den måten man justerte setet stillingen på city elite.
 
Vi har Emmaljunga Mondial Delux, veldig fornøyd med den! Har i tillegg babyzen yoyo som jeg har liggende i bilen! (Da Emmaljunga tok hele baggasjen:p) Men mulig vi må investere i en søskenvogn:)
 
  • Liker
Reactions: S93
Har også bugaboo buffalo etter storebror, og den skal uten tvil brukes nå også. En helt fantastisk vogn som jeg virkelig kan anbefale.
 
Vi har emmaljunga city cross med bag etter første, og vi elsket den! Så den skal vi bruke på nytt nå :)
Akkurat passe stor og lett å trille!
 
Har bestemt oss for emmaljunga mondial duo med deluxe understell etter å ha passet babyen til en venninne som har denne vognenen :) helt fantastisk på snø og slapsføre som det ofte er I Trøndelag I januar/februar :) skader heller ikke at den er stor og god og har plass til en deilig vognpose det at den er litt tung får bare være, mannen er sterk så han får løfte
 
Er du fornøyd med den? Tenker kanskje på den jeg og :)
Ja, fornøyd med den :) Solid, stødig, god å trille og god plass i bag'en. Den tar stor plass i bilen og kan være litt tung å håndtere, men jeg syns ikke det er noe problem. Vi har Ford Mondeo stasjonsvogn, det er stor bil, og der kan du ha bag'en oppå understellet så den tar kun halve bagasjerommet. I mange biler er det ikke plass til mer enn vogna :p
 
Vi har Emmaljunga og ei Brio ☺ så blir ikke flere vognee. Tenker å finne en bilstol som kan klikkes på understell på et vis ☺
 
Har emmaljunga men kunne tenkt meg babyjogger,lett å trille
 
Skal ha basson baby denne gangen også. Veldig god vogn med bag og sportsdel. Bagen er god og stor og jeg liker fire faste hjul. Er en god vogn å trille på vinteren :)
 
Vi har TFK Joggster Twist etter storebror. Vurderte å selge den og kjøpe ei finere, men jeg er så glad i vogna at jeg kan ikke kvitte med med den. Skal kjøpe ny bag så føles den som ny igjen likevel :) Har prøvd flere vogner, men synes ingen er i nærheten av å være så god som TFK.
 
Her blir du mest sannsynlig babyjogger city elite med bagdel og bilstoladapter.
 
Back
Topp