Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vurderer den selv. Har mountain buggy urban jungle til storesøster. Fornøyd med den. Men vil teste noe nytt og en vogn uten luft i dekkene. Så lei av punktering i byen..Skal ha bugaboo søskenvognen
Det jeg synes er bra med den er at man kan justere den etter om man vil ha en eller to unger i den Har ei venninne som har den og er kjempe fornøyd! Blir bare mer og mer sikker på at vi går for den nåVi vurderer den selv. Har mountain buggy urban jungle til storesøster. Fornøyd med den. Men vil teste noe nytt og en vogn uten luft i dekkene. Så lei av punktering i byen..
Det er godt å lese at det er flere av oss som har gått oss bort i jungelenSom førstegangs føler jeg meg helt borte i vognjungelen. Må nok Google mye, og dra innom en bra vognforhandler for å kikke. Har i utgangspunktet bestemt meg for vogn med 4, faste, store hjul.
Er du fornøyd med den? Tenker kanskje på den jeg ogVI har emmaljunga duo egde etter nr 1, så vi får vel bruke den
Ja, fornøyd med den Solid, stødig, god å trille og god plass i bag'en. Den tar stor plass i bilen og kan være litt tung å håndtere, men jeg syns ikke det er noe problem. Vi har Ford Mondeo stasjonsvogn, det er stor bil, og der kan du ha bag'en oppå understellet så den tar kun halve bagasjerommet. I mange biler er det ikke plass til mer enn vognaEr du fornøyd med den? Tenker kanskje på den jeg og