Hvilken barnevogn???

Tror det blir Stokke Trailz. Så på den idag og ble positivt overraska. Men syns den del nr 2 når barnet er større var så stygg? :banghead:
noen her med bikkje? Er vel bare å glemme å få både vogn og hund (type stor) i en vanlig stasjonsvogn..
Vi sliter med samme problem. Må jo ha dobbelt bur til hundene. Og hvilken bil har plass til det + barnevogn? ...

Vi sliter med samme problem. Må jo ha dobbelt bur til hundene. Og hvilken bil har plass til det + barnevogn? ...

Jeg har ikke hund eller bur, men var innom en butikk i dag å så på den baby jogger city, den var superliten sammenlagt:eek:, kan sikkert stå på siden også. Kan jo være dere har vurdert den men;)

Jeg har ikke hund eller bur, men var innom en butikk i dag å så på den baby jogger city, den var superliten sammenlagt:eek:, kan sikkert stå på siden også. Kan jo være dere har vurdert den men;)
Har sett litt på babyjogger city elite. Men kun på nett. Må ta oss en runde når vi er kommet litt lenger :)

Vi har kommet frem til at det er bare caravelle man får med begge deler :arghh:
så her blir det enten bikkja eller bv som blir med :hilarious:
Evt må vi ta med begge biler. (Har en vanlig sedan som nr2 bil, som bikkja kan sitte i baksete). Men det er jo heller ikke helt lovlig..
Har forresten lagt fra meg stokke, tror det blir brio happy :happy: men bytter vel mening en 7-8 ganger til før vi bestemmer oss :hilarious:

Back
Topp