Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjøpte ny Mountain buggy urban jungel som jeg ikke fikk brukt sist. Helt genial Vogn! Hadde tfk joggster twist til første... Synes det var for mye dill og flere ting som gikk i stykker...
Tfk joggster twist ,har emmaljungs stående også fra 2013.. men likte ikke dennså godt så den ble bhg vogn og nå står den gjemt unna da 3 åringen ikke sover på dagtid lenger må kjøpw meg bag til tfk da.. den nyeste baggen har visst muligheten til å sette opp ryggen litt, og det er kjekt når babyn blir 4-5 mnd og vil se mer
TFK Joggster Twist. Hadde Emmaljung mondial de luxe til første. Tung, klumpete & stor vogn. Var fornøyd med bag delen, men sportsdelen hatet jeg, så kjøpte TFK joggster twist, så nå blir det å kjøpe bag delen til den
Har lyst på stokke trailz. Men syns den er stiiiv i pris. Men så må jeg ha en stødig vogn da vi har 2 hunder. Men samtidig vil jeg ikke ha for diger vogn... oh.. de avgjørelsene som skal taes fremover altså...
Usikker selv..jeg går endel turer i skogen og gjerne om det ikke er helt brøytet så tre hjulinger styrer jeg nok unna.
Eller er det noen som vet om tre hjulinger som er gode på snø?
Hadde teutonia sist. Digga at du kan snu kjøre retning bare ved å vende på ehh..rattet..haha styret heter det kanskje. .så frister med den igjen