Hvilken barnevogn???

Slenger meg på denne .. Det er jo uendelig med valg der ute :o håper på gode tips i denne tråden.

Jeg har nettopp kjøpt ny Emmaljunga Edge duo da den forrige Emmaljungaen ble bhg vogn til storesøster :) Elsker Emmaljunga <3

Jeg har stående fra sist gang. Mountain buggy urban jungle, beste vogna jeg har prøvd, og jeg har hatt ganske så mange ;)

Jeg kjøpte ny Mountain buggy urban jungel som jeg ikke fikk brukt sist. Helt genial Vogn! Hadde tfk joggster twist til første... Synes det var for mye dill og flere ting som gikk i stykker...

Tfk joggster twist :-),har emmaljungs stående også fra 2013.. men likte ikke dennså godt så den ble bhg vogn og nå står den gjemt unna da 3 åringen ikke sover på dagtid lenger :-) må kjøpw meg bag til tfk da.. den nyeste baggen har visst muligheten til å sette opp ryggen litt, og det er kjekt når babyn blir 4-5 mnd og vil se mer :)

TFK Joggster Twist. Hadde Emmaljung mondial de luxe til første. Tung, klumpete & stor vogn. Var fornøyd med bag delen, men sportsdelen hatet jeg, så kjøpte TFK joggster twist, så nå blir det å kjøpe bag delen til den :)

Vi har fortsatt Emmajunga City Cross fra guttungen (4,5år) brukte den, så vi fortsetter med å bruke den, så bruker vi heller de pengene på andre ting :)

Har lyst på stokke trailz. Men syns den er stiiiv i pris. Men så må jeg ha en stødig vogn da vi har 2 hunder. Men samtidig vil jeg ikke ha for diger vogn... oh.. de avgjørelsene som skal taes fremover altså...

Simo eller tfk ♡♡♡ Veldig usikker ♡

Har en simo kombi stående, men ønsker meg veldig en ny. Får ikke plass til den i bilen, så håper samboer går med på å kjøpe en nettere en.:D

Vil ha barnet vendt mot meg når sportsdelen tas i bruk. Har tittet bittelitt på britax go next :-)

Ellers syns jeg babyjogger city elite er fin, men da er barnet vendt framover i sportsdelen.

Usikker selv..jeg går endel turer i skogen og gjerne om det ikke er helt brøytet så tre hjulinger styrer jeg nok unna.
Eller er det noen som vet om tre hjulinger som er gode på snø?

Hadde teutonia sist. Digga at du kan snu kjøre retning bare ved å vende på ehh..rattet..haha styret heter det kanskje. .så frister med den igjen

Blir emmaljunga her!! Har hatt omtrent alle andre vogner, vogndilla tok først slutt når eg kjøpe emmaljunga ;)

Emmaljunga Edge duo. Den er best!

Back
Topp