Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken farge tok du, og vet du kjønn på baby?Her også!
Har ei venninne som har denne vogna, hun er ikke fornøyd.. synes den var tung å trille og ungen satt ikke skikkelig i sittedelen.. Hun endte opp med Bugaboo heller og er mye mer fornøyd!Vurderer denne men har hørt at sittedelen ikke er ergonomisk og barnet sklir lett ned? Jeg vet ikke, har ikke fått sjekket den ut fysisk enda
Ok. Godt med slike innspill sånn at man ikke går rundt å triller på noe til mange tusen som man bare er misfornøyd medHar ei venninne som har denne vogna, hun er ikke fornøyd.. synes den var tung å trille og ungen satt ikke skikkelig i sittedelen.. Hun endte opp med Bugaboo heller og er mye mer fornøyd!
Absolutt! Også har vi jo alle ulike preferanser, så man vil gjerne være fornøyd med noe som noen andre ikke er En ting med Bugaboo som var et kjempe pluss for oss (utenom at den er lett, god å trille og tar liten plass) er at kalesjen går godt ned når baby sover i vognen, spesielt vi som får babyer nå mot sommeren. Vi hadde aldri problem med at baby fikk sol i ansiktet når hun lå i vognen, slik som venninnen min hadde.Ok. Godt med slike innspill sånn at man ikke går rundt å triller på noe til mange tusen som man bare er misfornøyd med
Enig! Jeg hadde fox 3 til lillesøster, men solgte den da vi ikke skulle ha flere barn Var jo superfornøyd med den! Men da kan jeg trøste meg med at jeg kan få en ny fox5 kanskje. Tør ikke kjøpe enda. Håper på januarsalg, da har jeg vært på OULAbsolutt! Også har vi jo alle ulike preferanser, så man vil gjerne være fornøyd med noe som noen andre ikke er En ting med Bugaboo som var et kjempe pluss for oss (utenom at den er lett, god å trille og tar liten plass) er at kalesjen går godt ned når baby sover i vognen, spesielt vi som får babyer nå mot sommeren. Vi hadde aldri problem med at baby fikk sol i ansiktet når hun lå i vognen, slik som venninnen min hadde.
Har ei venninne som er superhappy med den, men hun har vel ikke testet noe annet heller så vanskelig å sammenligne. Men hun er i alle fall kjempefornøyd!Har noen erfaring med Emmaljunga sento pro? Har hørt denne er lettere og enklere å manøvre enn tidligere modeller veldig fin er den også.
Jeg kjøpte fox5 på salg nå, siden OUL er mindre enn 30 dager til. Lar den bare ligge uåpnet i esken til jeg føler meg litt mer trygg (etter OUL)Enig! Jeg hadde fox 3 til lillesøster, men solgte den da vi ikke skulle ha flere barn Var jo superfornøyd med den! Men da kan jeg trøste meg med at jeg kan få en ny fox5 kanskje. Tør ikke kjøpe enda. Håper på januarsalg, da har jeg vært på OUL
Det går nok helt sikkert veldig bra Kan jeg spørre, hva er egentlig nytt med fox 5?Jeg kjøpte fox5 på salg nå, siden OUL er mindre enn 30 dager til. Lar den bare ligge uåpnet i esken til jeg føler meg litt mer trygg (etter OUL)