Er 12 uker i morgen og koser meg derfor med å se på barnevogner. Har to barn fra før og har da hatt hhv en Brio-vogn og Stokke Trailz. Har ikke bestemt meg for om jeg skal gå for en brukt vogn denne gangen, eller en ny, og hvilken Økonomi vs luksus varianten. Hvilken vogn skal dere ha og hvorfor?
(klarer ikke selge dem da jeg blir så knyttet til ting lille har hatt
) 3 vogner blir kanskje litt i overkant til en unge, samboer synes jeg er gal
har hørt mye bra om de vognene du nevner!
Jeg er 12+0 i dag så to dager etter deg. Skal følge med på om det er noen veldig gode tilbud på Black Friday, men ellers tror jeg at jeg skal vente til februar/mars..
5Z og Cybex Talos. En butikk i nærheten har 5-årsjubileum i morgen, og vet at de vognene kommer på tilbud i den forbindelse, samme med bilstolpakker. Er 14,5 uker, og tenkte egentlig å vente med store innkjøp til senere i svangerskapet, men føler nesten jeg må slå til nå
Vi har også en valp som vi tenkte å vogntrene sånn at det ikke blir styr å ha den med på trilleturer, så sånn set er det jo greit å få vognen i hus tidlig 
Enkel å trille, lett å pakke ned/stable, tar liten plass i bilen, stor handlekurv under.

men har hørt at sittedelen ikke er ergonomisk og barnet sklir lett ned? Jeg vet ikke, har ikke fått sjekket den ut fysisk enda