Hvilken barnevogn har/skal dere ha? :)

Tfk hadde vi sist og den holdt på å irritere livet av meg. Helt ok når en bruker bagen, men når en tar i bruk sportsdelen er den helt håpløs. Glidelåssystemet i ryggen er tungvint, en kan glemme å komme til handlekurven under +++
 
Syns dette er kjempe vanskelig. Skal ha Emmaljungen vogn uansett. Helst i hvit men går også i sort. :)
Den må ha 4 like store hjul.
Har sett litt på brukte, men er så redd for jeg vil angre på det, å kanskje bli litt lurt. Folk skal ha veldig mye for de brukte vognene så ser ok ut.
Svigerforeldrene mine har tilbydd seg å betale halve vognen. Å da er det ekstra vansklig for meg å kjøpe ei ny. For jeg vil ikke ta i mot 5000 kr, men de har så lyst å bli med. Bah..
 
Vi skal bruke en silver cross vogn som ble kjøpt til meg når jeg ble født (til min mors store glede), og så skal jeg kjøpe bumbleride indie som jeg kan feste bilsete på, den er en smule mer praktisk for korte turer :)
 

Vedlegg

  • 199_kensington_1173522798.jpg
    199_kensington_1173522798.jpg
    25,8 KB · Visninger: 14
Syns dette er kjempe vanskelig. Skal ha Emmaljungen vogn uansett. Helst i hvit men går også i sort. :)
Den må ha 4 like store hjul.
Har sett litt på brukte, men er så redd for jeg vil angre på det, å kanskje bli litt lurt. Folk skal ha veldig mye for de brukte vognene så ser ok ut.
Svigerforeldrene mine har tilbydd seg å betale halve vognen. Å da er det ekstra vansklig for meg å kjøpe ei ny. For jeg vil ikke ta i mot 5000 kr, men de har så lyst å bli med. Bah..
Følg med på finn. Vi fikk kjøpt en emmaljunga edge duo i creme leatherette som så helt ny ut til 4000 med stelkeveske! :)
 
Vi kjøper brukt emmaljunga mondial tror jeg det er med classic understell. Vognen er nesten ikke brukt og skal kjøpe den for 3 tusen. Sparer 5 tusen på å kjøpe den brukt. Kjøper den av en vi kjenner ellers hadde jeg ikke gjort det.
 
Vi skal fortsette med TFK joggester twist vogna vår :) har vært kjempefornøyd med den i 3,5 år nå :)

Positivt:
- Stor bag-del
- liten når den legges sammen
- god å trille på vinterføre, selv om den er trehjuling
- god plass i sittedelen til gutten på 3,5 år, som faktisk sover lur i vogna innimellom fortsatt...
- superbehagelig pose som hører til vogna, til våren, sommeren og høsten
- genialt med adaptere til bilstolen
- stor handlekurv under vogna
- lett å justere høyden( mannen er 195 o jeg er 165)
- håndbrems er godt å ha i nedoverbakker

Negativt
- kan ikke ha barnet sittende mot deg i sittedelen(da må du kjøpe en annen sittedel enn vi har), men min opplevelse er at siden baggen er så stor og varer lenge er barnet klar for å se verden når sittedelen blir tatt i bruk ;)
- noe vanskelig å komme til handlekurven når sittedelen er på
 
Vi skal ha en quinny freestyle som jeg skal kjøpe av en venninne..
 
Har kjøpt TFK joggster 3 fordi at den er lett, har håndbremse og eg bur i ein bratt bakke. Var nylig operert for prolaps så bremsen er veldig viktig for meg fordi at då treng ikkje eg å bære så tungt ned bakken :)
 
Back
Topp