Hvilken barnevogn har/skal dere ha? :)

Har Mountain Buggy Urban jungle som jeg bruker nå med sportsdel. Lurer på å kjøpe bag til den, men har ikke helt bestemt meg enda. Ei jeg kjenner som hadde det, måtte bytte over til sportsdelen når babyen bare var 4 mnd fordi bagen bl for liten.. Så det blir jo veldig tidlig syns jeg... Også lurer jeg på om jeg må kjøpe søskenvogn også.. Men hvilken aner jeg ikke...

Nå har vi bestilt oss vogn og stelleveske :) Gleder meg allerede til å dra å hente den :dance008 :dance008

Har bugaboo cameleon som vesla brukte. Var krute fornøyd med den, og den er i like fin stand. Lett å trille, veier lite, mange forskjellige måter å trille den på, lang nok bag og fin å se på :)

Vi har fått en splitter ny Emmaljunga Edge Duo capri brown hos lille's farmor og farfar. Er så fornøyd med vognen og har så og si ikke vært forelsket siden jeg møtte samboern men nå som vognen står der,ååååhhh!!!!! <3 hihihi...

Vi har en Emmaljunga city cross som jeg er superfornøyd med!! Trenger nok en søskenvogn, men da er jeg litt mer usikker på hva vi skal velge...

Kjøpte oss just babyjogger city select da den er ei søskenvogn og lett kan bli en enkeltvogn når storebror ikke er med :)

Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo, troor det blir brun farge :D

Vi har vært og sett på vogner i helgen. Står litt mellom emmaljunga mondial duo, edge duo og city cross. Begge oss er ganske høye, så city crossen var litt lav syntes vi. I tillegg så er bagen litt mindre og siden vi får en gutt i august trenger han plass til en god skinnpose når vinteren kommer. Har veldig lyst på fargen espresso leatherette og den finnes ikke i edge duo, men mondial duo, så d spørs om det ikke blir den:) Ønsker å ha Duo S understell med vendbare hjul siden vi nok kommer til å gå mest på asfalt. Veldig god vogn å kjøre. Samtidig kan de vendbare hjulene låses når en skal gå på grus. Er veldig spent, men må nok bestille senest i mai siden emmaljunga fabrikken er stengt hele juli. 5 ukers leveringstid fikk vi beskjed om.

Emmaljunga city cross. Veldig fornøyd med den på alle mater, spesielt at den er lett og stødig :)

Teutonia beyou comfort plus 2012 model skal vi ha:) <3

Denne har vi fra sist, men pga bekkenet så må eg ha en bedre vogn å trille ;) Men den er kjempe fin :)
ahhh:) synes den var stødig å fin å trille jeg, men det finnes sikkert bedre ja;) liker at det er lufthjul og 4 dekk, stødig og lett å trille i terreng ;)

Hadde simo sist og synes den var for stor og tung. Vesla på 3 bruker av og til sin mountain buggy og den synes jeg er veldig god men litt lang foran.

Vi har vel mer eller mindre bestemt oss for å kjøpe TFK sin denne gangen. Den virker god å trille, lett og liten når man pakker den sammen og ikke minst stor plass i bagen. :)

Back
Topp