Hvilken barnevogn har/skal dere ha? :)

Iris987

Betatt av forumet
Lurer litt på hvilken barnevogn dere skal ha til den lille? :)

Og hvorfor dere valgte akkurat den? :D

Vi skal ha Emmaljunga Mondial Duo, sort :) Jeg har bestilt meg ny, som jeg skal hente om en mnd tenker jeg :) Synest den er god og kjøre og ser veldig pen ut :) Passer veldig bra til våres bruk :)

Bugaboo Buffalo skal vi ha. Skal ha den i off white med svart understell:) Ville ha en vogn som var lett og pen å se på. Pluss mulighet for svingbare hjul. Hadde simo sist men den var veldig tung.

Vi har en teutonia spirit s3 som vi er veldig fornøyd med :) Kommer til å bruke den til neste mann også, så blir det spennende å se om jeg er like fornøyd siden denne blir født på en helt annen årstid..

Her blir det emmaljunga mondial duo, hvis vi kjøper en ny :) har enda fra storesøster,men jeg synes den begynner å bli litt skrall ;)

Har veldig lyst på ny vogn (vet ikke hvilken) men vi har jo en så og si strøken briovogn fra forrige gang. Selv om den er nærmere 8 år gammel så ser den nesten ut som ny. Så lurer rett og slett på om jeg må vere fornuftig :p

Her blir det en Trille Viper 4S :D Digga den vogna fra første øyeblikk :)

Hvet ikke. I min familie blir jentene født med hofta ute av ledd og må bruke pute en stund. Da trenger man stor vogn for å få plass.

Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo Combi med sportsunderstell i fargen brown flowers.

Vi har en MB Urban Jungle fra før, men kun sportsdel.

Emaljunga Edge duo:-). Solid og stor vogn som passer til å trille på dårlig måkede fortau,på skogsveier, høy nok til min høye mann, og stor nok bag til babygutten vår, som neppe blir liten:-). Kjøpte lys grå med noen hvite skinndetaljer, rett og slett ei nydelig vogn:-)

Jeg veeet ikke. Hadde håpet litt på Bugaboo Buffalo, men den var ikke god å trille. Så nå er jeg tilbake på start igjen. Har en Mountain Buggy som jeg elsker, men skulle gjerne hatt barnet vendt mot meg i sportsdelen og baggen blir kanskje litt liten til et augustbarn. Syns Bugaboo Cameleon er litt for stiv og litt løs i styret. Jeg er rett og slett litt forvirret. Må ha noe som er lett å trille med den hersens bekkenløsninga mi hvertfall.

Vi har Emmaljunga mondial 2010 i svart tekstil. Classic understell. Hvis man kan elske en ting, så elsker jeg vogna vår. Storebror har hatt det veldig bra i den.

Vi har en Simo duo og en Phil & Teds Explorer etter guttene, vognene utfyller hverandre veldig fint :)

Simo vognen er god å trille på tur både på asfalt og litt mer ulent terreng, men tung og stor å ha i bilen, Phil & Teds vogna er mindre når den er sammenslått og mye lettere så den er med til byen og på kjøpesenter etc, pluss at den både fungerer som singelvogn og søskenvogn :)

Back
Topp