Hvilken barnevogn drømmer dere om?

Har emaljunga fra før så den bruker vi nok om igjen [emoji5] har gått mange mil med den totalt, superfornøyd [emoji173]

Det er de og :arghh: får meg ikke til å bruke så mye penger på vogn. Er førstegangs, så trenger alt :)
Mange som selger fine, brukte Bugaboo på Finn-så kan en bytte ut tekstilsett og få en nesten ny vogn til halve prisen. Er bare inne og sniker, men drømmer om en Babyjogger City Elite neste gang (har Bugaboo cameleon all black fra før, godt brukt men blir nok brukt neste gang) og en Buffalo.

Mange som selger fine, brukte Bugaboo på Finn-så kan en bytte ut tekstilsett og få en nesten ny vogn til halve prisen. Er bare inne og sniker, men drømmer om en Babyjogger City Elite neste gang (har Bugaboo cameleon all black fra før, godt brukt men blir nok brukt neste gang) og en Buffalo.

Ja vet :) må se litt på Finn, men mulig den blir litt lav.

Bugaboo Buffalo står øverst på lista nå [emoji7] Sist (7 år siden) hadde jeg en TFK som jeg bytta ut med en mountian buggy.

Var dere ikke fornøyd med TFK?
Syns den var grusom å kjøre på brostein å fortauskanter, spesielt med bagen på. Vinglete og ustabil. Bagen var stor og god, så det var positivt [emoji4] Men ble så irritert på hele greia at jeg bytta den ut.

Tenker helst på bagen, og på mannen at det er langt å bøye seg :)
Ja, var jo litt å bøye seg. Men bagen bruker en ikke så lenge, vi bytta til sportsdelen etter 5 mnd, og den kommer litt høyere (stort sett skrå), så det funka bra for min mann som er 180 høy. Men hele understellet kunne gjerne vært en 5 cm høyere.

Babyjogger city premier.

Denne kan man snu begge veier, så babyen kan se deg mens du triller :-) Hjulene kan ikke punktere. Denne må bare være perfekt. Har babyjogger city elite til jenta mi på 4 år. Veldig fornøyd, men premier har da denne ekstra fordelen med vendbar sittedel :-D

Babyjogger city premier.

Denne kan man snu begge veier, så babyen kan se deg mens du triller :-) Hjulene kan ikke punktere. Denne må bare være perfekt. Har babyjogger city elite til jenta mi på 4 år. Veldig fornøyd, men premier har da denne ekstra fordelen med vendbar sittedel :-D

Jeg står mellom Elite og Premiere, men jeg synes hjulene på Premiere ser så ræva ut i forhold til Elite? Bittesmå og harde. Er ekstremt skeptisk til dempingen på den vogna, så har bestemt at jeg må i butikk og teste ut og sammenligne begge.

Begynner å helle mot Bugaboo Buffalo Classic i grå. Den dekker mange av kravene.. må selvsagt teste i butikk da

Har en emmaljunga jeansblack fra sønnen min(2013 mod) blir nok ikke my vogn da jeg er veldig fonøyd med denne. Men understeller SKAL skiftes ut da jeg ikke er fornøyd med det [emoji85]

Jeg drømmer også om Silver Cross! Enten Elegance eller Sleepover. Bildet er av Silver Cross sleepover, det er en duovogn.

b2fbaf8072a48e58d7eabe9d07c921bf.jpg
Andunge! De har 1 igjen av elegance modellen igjen på komplett i sort til 8995! Bare sånn at du vet det :)

Vi skal ha Stokke trailz :) god på tur i skog og i byen ! Hørt masse bra om denne vognen :) mannen var den som fallt for den først og overtalte meg faktisk :)

Jeg tør ikke kjøpe enda [emoji87] Men jeg har sååå lyst på!! Det er jo et veldig godt tilbud!
Er enig med deg. Er tidlig, men vi bare måtte (mannen som bestilte). Fikk den istad! Og bare for å overbevise deg mer så legger jeg ved ett bilde også :joyful:_20170418_215158.JPG

Back
Topp