Det er de ogJa de er og en av min favoritt, men synes de et litt dyre[emoji85]
får meg ikke til å bruke så mye penger på vogn. Er førstegangs, så trenger alt Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er de ogJa de er og en av min favoritt, men synes de et litt dyre[emoji85]
får meg ikke til å bruke så mye penger på vogn. Er førstegangs, så trenger alt Mange som selger fine, brukte Bugaboo på Finn-så kan en bytte ut tekstilsett og få en nesten ny vogn til halve prisen. Er bare inne og sniker, men drømmer om en Babyjogger City Elite neste gang (har Bugaboo cameleon all black fra før, godt brukt men blir nok brukt neste gang) og en Buffalo.Det er de ogfår meg ikke til å bruke så mye penger på vogn. Er førstegangs, så trenger alt
![]()
Mange som selger fine, brukte Bugaboo på Finn-så kan en bytte ut tekstilsett og få en nesten ny vogn til halve prisen. Er bare inne og sniker, men drømmer om en Babyjogger City Elite neste gang (har Bugaboo cameleon all black fra før, godt brukt men blir nok brukt neste gang) og en Buffalo.
Bugaboo Buffalo står øverst på lista nå [emoji7] Sist (7 år siden) hadde jeg en TFK som jeg bytta ut med en mountian buggy.
Syns den var grusom å kjøre på brostein å fortauskanter, spesielt med bagen på. Vinglete og ustabil. Bagen var stor og god, så det var positivt [emoji4] Men ble så irritert på hele greia at jeg bytta den ut.Var dere ikke fornøyd med TFK?
Tenker du bagen? Enig i at den er litt lav. Men styret (eller hva det heter hehehe) kan reguleres ganske høytJa vetmå se litt på Finn, men mulig den blir litt lav.
Tenker helst på bagen, og på mannen at det er langt å bøye segTenker du bagen? Enig i at den er litt lav. Men styret (eller hva det heter hehehe) kan reguleres ganske høyt![]()
Ja, var jo litt å bøye seg. Men bagen bruker en ikke så lenge, vi bytta til sportsdelen etter 5 mnd, og den kommer litt høyere (stort sett skrå), så det funka bra for min mann som er 180 høy. Men hele understellet kunne gjerne vært en 5 cm høyere.Tenker helst på bagen, og på mannen at det er langt å bøye seg![]()
Babyjogger city premier.
Denne kan man snu begge veier, så babyen kan se deg mens du trillerHjulene kan ikke punktere. Denne må bare være perfekt. Har babyjogger city elite til jenta mi på 4 år. Veldig fornøyd, men premier har da denne ekstra fordelen med vendbar sittedel :-D
Andunge! De har 1 igjen av elegance modellen igjen på komplett i sort til 8995! Bare sånn at du vet detJeg drømmer også om Silver Cross! Enten Elegance eller Sleepover. Bildet er av Silver Cross sleepover, det er en duovogn.
![]()
Andunge! De har 1 igjen av elegance modellen igjen på komplett i sort til 8995! Bare sånn at du vet det![]()
Er enig med deg. Er tidlig, men vi bare måtte (mannen som bestilte). Fikk den istad! Og bare for å overbevise deg mer så legger jeg ved ett bilde ogsåVis vedlegget 223534