Hvilken barnevogn drømmer dere om?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Og legg gjerne ved bilde :)

Selv drømmer jeg om en ny Emmaljunga super nitro outdoor :love7

upload_2017-3-20_17-21-5.png

Har allerede en super nitro etter minsten på 3 år, den tenker jeg vi setter på hytta :) Må ha egen vogn der :)
 
Vi har emmaljunga mondial deluxe i fargen lounge black 2016mod, så vil nok ikke kjøpe ny vogn[emoji5] kanskje ett ekstra understell og en søskenvogn men aner ikke hvilken det blir[emoji5]
18ee66518bd67d5e0ca56417ba2d9cf4.jpg
 
4fcff9cc14b5687a98671b9d6124651c.jpg

Med classic crome understell e den æ har lyst på.
 
Har emmaljunga mondial de luxe her og (med classic chrome understell). Har hatt den til to barn og er superfornøyd, men nå må den nok byttes ut med søskenvogn. Aner ikke hvilken. Ser litt på bugaboo donkey!
 
Fornøyd med den? Vurderer den æ å.. :)

Veldig fornøyd! Den er drømmevogn på vinterføre, fikk mye skryt av den i barnehagen også da vi var nødt å bruke den midlertidig[emoji5] kan virkelig anbefales! Både bag og sportsdel er helt fantastisk størrelse på og så har den mange praktiske løsninger[emoji1373][emoji5]
 
Jeg tror det blir Babyjogger City Elite. Hadde Super Nitro til småen, men den solgte jeg nylig. Den er så himla tung i forhold til Babyjogger. Men må nok kikke litt mer ja :)
 
Veldig fornøyd! Den er drømmevogn på vinterføre, fikk mye skryt av den i barnehagen også da vi var nødt å bruke den midlertidig[emoji5] kan virkelig anbefales! Både bag og sportsdel er helt fantastisk størrelse på og så har den mange praktiske løsninger[emoji1373][emoji5]
Har dere svingbare hjul foran eller faste? Lurer litt på hva som er best når det blir litt gåing på grus, kanskje brostein og snø om vinteren.
 
Har dere svingbare hjul foran eller faste? Lurer litt på hva som er best når det blir litt gåing på grus, kanskje brostein og snø om vinteren.

Det er faste, har deluxe understell, blir litt som i "gamledager" med store hjul[emoji5] superenkel å trille og kommer oss frem nesten hvor som helst[emoji5] har hatt halvmeter høye brøytekanter og kommet meg lett gjennom dem[emoji5] har hatt svingbare og små lufthjul også, men det synes jeg er elendig om jeg får si det mildt[emoji23] - hilsen ei i nordnorge[emoji5]
 
Veldig fornøyd! Den er drømmevogn på vinterføre, fikk mye skryt av den i barnehagen også da vi var nødt å bruke den midlertidig[emoji5] kan virkelig anbefales! Både bag og sportsdel er helt fantastisk størrelse på og så har den mange praktiske løsninger[emoji1373][emoji5]
Det va d æ tenkte. Bor på en liten plass i finnmark med mye sne store deler av vinter halvåret [emoji14] å ingen fortau eller gangstier. Trenger god vinter vogn ;) å merka på lilletøtta at ho sov mye bedre i de gamle simovognan som hadde god plass i motsetning til nyere kombivogn [emoji14] så tenker at god plass e å ett stort pluss :)
 
Har Emmaljunga mondial de luxe med svingbare hjul, og er veldig fornøyd med den så blir nok ikke nytt barnevogn kjøp på oss :)
 
Det va d æ tenkte. Bor på en liten plass i finnmark med mye sne store deler av vinter halvåret [emoji14] å ingen fortau eller gangstier. Trenger god vinter vogn ;) å merka på lilletøtta at ho sov mye bedre i de gamle simovognan som hadde god plass i motsetning til nyere kombivogn [emoji14] så tenker at god plass e å ett stort pluss :)

Hehe, Ja, da kan jeg virkelig anbefale deluxe, med deluxe understell![emoji1360][emoji5]
 
Blir Brio duo på oss :)
fafa3933dc48db5071535aa3271db4e7.jpg
 
Back
Topp