Hvilken barnevogn blir det??

Er så usikker på hvilken vogn jeg vil ha, men skal har litt lystpå emma junga vogn. Men synes det e så vanskelig hva man skal se etter og legge vekt på når man skal kjøpe vogn.                                                                                                                                                                                                             

Har simo duo med sportsunderstellet (vendbart håndtak) etter jentungen fra 2009 og bruker den denne gangen også.. jenta er litt over 2 år nå og vi bruker nesten ikke vogn lenger så kommer ikke til å ha noen søskenvogn eller no..

lennypenny skrev:

Cillia skrev:
Vet hvertfall hva jeg ikke skal ha: Simo kombi (aaalt for tung), GT sportsvogn. Teutonia timmy (alt for smal), Carena (for plastikkaktig). Ja, har hatt mange vogner, er mest fornøyd med phil&teds søskenvogn, og cybex callisto (reisetrille).

Tror det blir brio happy denne gang

Jeg har brio happy,mørkebrun...veldig fornøyd,god og trille :)

Brio happy svart. Kjøpt til nr. 2. til nr 1 hadde jeg simo kombi som jeg solgte. mer fornøyd med brioen :-)

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke var fornøyde med simo kombi? Vi har vurdert brio happy og simo kombi, men bestemt oss for simo.... Men er jo helt grønn på dette her, så setter pris på noen tips...? ;)

Bruker vogna storebror har, Simo duo, blir jo høstbarn, og Simon er så god å trille når det er snø, så føler ikke no behov for ny vogn nei, og han er jo nesten 3 da, så blir vel søskenbrett eller lignende til han.....

rosa123 skrev:
Kan jeg spørre hvorfor dere ikke var fornøyde med simo kombi? Vi har vurdert brio happy og simo kombi, men bestemt oss for simo.... Men er jo helt grønn på dette her, så setter pris på noen tips...? ;)

Simo kombi er den tyngste vognen, i allefall av simo sitt utvalg. Men til gjengjeld er den (i mine øyne) den absolutt beste vogna! Stødig og god å trille uansett føre og veiforhold, og med lufthjul i tillegg går det som en drøm :) 
Har ingen barn, og derfor heller ingen vogn, fra før, men har passet barn siden jeg var 12-13 år, og helt fra da har jeg visst hvilken vogn jeg skal ha! ;)  SIMO KOMBI! :D <3 

Vi bruker vogna etter storesøster og storebror. Det er en emmaljunga sport kombi kjøpt i 2007. Funker supert enda, og veldig behagelig med lufthjul! Tror kanskje ikke denne finnes på markedet lengre, har ihvertfall ikke sett slike på lenge hverken på nett eller i butikk....

Kjøpte både city cross med city bag, og edge duo fra emmajunga til sønnen i 2009. Så tenker jeg beholder de. Kjøpte ei quinny buzz trille som kan brukes sammen med bilstolen også, så da er jeg oppe i 3 vogner allerede...

#Sunshine skrev:
vi kommer nok til å velge tfk, har hørt så mye skryt om den fra venninner. usikker på hvilken farge foreløbig da.

Blir nok tfk her.Bestiller fra Tyskland

Vi har en Emmaljunga smart duo fra storebror, og kommer til å bruke den med bag. Det er en enklere og lettere vogn enn duo edge'n, som jeg da synes ble veldig tung. Når vi går over til sportsvogn har jeg lyst på en TFK. Forrige gang ville jeg absolutt ikke ha en trehjuling, for de var jo så ustødig:). Forandret litt mening med åra he he... Utvalget av trehjulinger har selvfølgelig blitt større også såklart.

Vi går også denne gangen for Simo kombi. Hadde det til mine andre to også. God og stabil vogn med lufthjul og stor bag. Sportsdelen var også bra synes vi :) Hadde ikke manøvreringsproblemer til tross for at vogna er litt tynger i forhold til andre merker.

Har vært på utkikk etter nyere tester av barnevogner, men finner ikke nyere enn fra 2010. Mener jeg var borti en test her forleden, men finner den ikke igjen uansett hvor jeg søker.

Back
Topp