Hvilken barnevogn blir det??

Har ikke tenkt så langt enda.. Klarer kanskje å tenke å slikt etter uke 12.. håper jeg :)

Blir nok den lyseblå simovogna etter storebror. Uansett om det er jente eller gutt.
Sønnen vår bruker den i barnehagen nå. Men har nok sluttet med dupp til høsten, for da skal han over på storbarnavdelingen.

Det er da simo kombi med kompakt udnerstell.

Her blir det Emmaljunga edge duo.
Helst med fargen Pro Coffee.

Denne vongnen har jeg tenkt på siden lillegutt var liten, så det er liksom ikke noe jeg har begynt å tenke på nå. Det er jo uansett kjedelig å bruke de første 3 månedene på å sture fordi det kan jo kanskje gå galt.. Da gleder jeg meg helle så mye jeg kan, så lenge jeg kan:D

Her blir det nok gjenbruk av Emmaljunga City Cross. Har en White Croc( nesten ubrukt) bagdel, og kjøper nok en ny sportdel når den tid kommer!

Emmaljunga i mitt hjerte ;)

Melismor skrev:
Øhh seriøst er ikke dette termin september klubben? Jeg har termin 2.9 og ikke i nærheten av tenke på utstyr eller noe. Fallet blir stort om man mister......

vil tro livet i seg selv blir et fall, om det er den innstillingen man skal ha

vi har sett på vogner siden vi bestemte oss for å prøve, så det er vel aldri for tidlig å bedrive research. Synes det er artig å se på ulike typer og modeller, nye og brukte :-) Tror enten det blir Simo kombivogn eller Hartan Topline X. 

Tror det blir Easywalker Qtro om jeg skal ha ny vogn. Er i alle fall helt forelska i den vogna :-)

lille hemmelighet<3 skrev:
her blir jo storebror å være 2 år å 8mnd når baby kommer så blir ikke nka søskenvogn :p Blir bare søskensete oppå vogna når han skal være med på trilletur :) 

Den skal lillebror/lillesøster få <3

Vurderer faktisk å kjøpe ei sånn ei brukt til 2000. Selv om vi har simo vogn.

Har vogn til Linnea emmaljunga edge duo combi. kjøpt ny te linnea. ho kommer te å vær 22 mnd når lille kommer. e det kanskje lurt da å kjøp søskenvogn? :))

Emmaljunga edge duo kombi her =)  i brown flowers =)

*09-12* skrev:
Blir simo kombi.

Ehm...prøver meg på en quote.. Men Simo kombi etter nr 1!

Simo er veldig god. Har det til føstemann, både kombi og trille, men tenker det er greit med en søskenvogn, så tar jeg simovogna hvis jeg skal på tur med den minse bare. :)

oktober10<3 skrev:
Simo er veldig god. Har det til føstemann, både kombi og trille, men tenker det er greit med en søskenvogn, så tar jeg simovogna hvis jeg skal på tur med den minse bare. :)

Hvor stor er din eldste?

Cillia skrev:
Vet hvertfall hva jeg ikke skal ha: Simo kombi (aaalt for tung), GT sportsvogn. Teutonia timmy (alt for smal), Carena (for plastikkaktig). Ja, har hatt mange vogner, er mest fornøyd med phil&teds søskenvogn, og cybex callisto (reisetrille).

Tror det blir brio happy denne gang

Jeg har brio happy,mørkebrun...veldig fornøyd,god og trille :)

Back
Topp