Hvilken barnevogn blir det??

her blir jo storebror å være 2 år å 8mnd når baby kommer så blir ikke nka søskenvogn :p Blir bare søskensete oppå vogna når han skal være med på trilletur :) 

Den skal lillebror/lillesøster få <3

Er ganske sikker på at jeg skal ha denne: 

24207 Capri Creme

City Cross - Med city bag!

Emmaljunga duo edge

lille hemmelighet<3 skrev:
her blir jo storebror å være 2 år å 8mnd når baby kommer så blir ikke nka søskenvogn :p Blir bare søskensete oppå vogna når han skal være med på trilletur :) 

Den skal lillebror/lillesøster få <3

Denne har jeg og sett på mange ganger :) Blir en emmaljunga værtfall 

Det blir den vi har fra før, en sort simo, vet ikke om det er duo eller kombi, lærte meg aldri forskjellen, hehe;) Den var ny til dattera vår i 2009

Kommer til å bruke vogna til storebror, en Simo kombivogn kjøpt ny i 2008.
Trym blir 4år og 2 mnd når nurket kommer, og fra han var 1.5 år har det vært vanskelig å få han til å sitte i vogna..han ville bare trille den selv =)
Så ikke noe behov for søskenvogn.

Vi kommer nok til å bruke den vi hadde til datteren vår, en Easywalker.
 Ganske fornøyd med den :)

Vet ikke helt enda, men det står mellom Teutonia Prestige og en Emmaljunga med lufthjul. Må ha lufthjul, vêr jeg kommer til å irritere meg grenseløst over plastikkhjul. Jeg har hatt over 20 vogner til mine to første så er litt kresen og vêr hva jeg vil ha og IKKE vil ha, hehe. Også kommer jeg til å kjøpe en vogn til å ha i bilen, til shopping, reiser osv. Bugaboo eller no.

Syntes Emmaljunga vognene er nydelige, så ønsker meg duo edge eller mondial emoticon

Blir nok samme vogna som jeg har hatt til dem to siste. emmajunga mondial.

Blir simo kombi.

kommer til å bruke den vi hadde til storesøster,  emmaljunga edge duo combi,  med sportsunderstell.. kjøpt ny i 2010.

tenkte å kjøpe nytt understell, synes sportsunderstellet blir veldig tungt!  kjenner lysten på ny bag trenger seg på også.. :p vi får se :)

her blir det emmaljunga city cross med enten hard bag eller city bag :) og et ståbrett eller sånt sete oppå vogna til storebror :) men farge aner jeg ikke.. hatt litt lyst på hvit, men er så mange som har den her så litt lei den også liksom...

Øhh seriøst er ikke dette termin september klubben? Jeg har termin 2.9 og ikke i nærheten av tenke på utstyr eller noe. Fallet blir stort om man mister......

Melismor skrev:
Øhh seriøst er ikke dette termin september klubben? Jeg har termin 2.9 og ikke i nærheten av tenke på utstyr eller noe. Fallet blir stort om man mister......

Fallet blir vel like stort om man tenker på utstyr eller ikke? 
Kan være enig at det er litt i det tidligeste laget å tenke på utstyr allerede nå, men det skader ingen å være inne på tanken emoticon

Har mountain buggy med bag fra gutten min. Tenker å bruke den først, men frister med ei anna vogn når ungen skal over i sportsdel. Men får se. Er litt kresen, så finner ikke noen som er HELT perfekt!

Vet hvertfall hva jeg ikke skal ha: Simo kombi (aaalt for tung), GT sportsvogn. Teutonia timmy (alt for smal), Carena (for plastikkaktig). Ja, har hatt mange vogner, er mest fornøyd med phil&teds søskenvogn, og cybex callisto (reisetrille).

Tror det blir brio happy denne gang

Melismor skrev:

Er jo ikke slik at vognen er bestilt og på vei allerede, men det er da lov å fantasere om å tenke på hvilken vogn man skal ha! :) Enig med Lykkeliten_84, om jeg kommer til å miste nå, så blir det jo uansett tungt, om jeg har bestemt meg for vogn eller ikke... Skjønner at mange er redd for å miste, men jeg prøver å ikke tenke på det! Hvorfor skal jeg ikke bare nyte at jeg er gravid nå å glede meg over det? Om jeg mister er jo det fryktelig trist, men det er jo ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det, så da velger jeg å leve i nåtiden og bare nyte det som er akkurat nå :)

Vognen jeg har lyst på er en easywalker, og det har jeg tenkt på leeenge! Begynte å tenke på det da lillemann var liten, men hadde ikke økonomi til å kjøpe den vognen da :)

Back
Topp