Hvilken bank har dere?

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Vurderer å bytte bank. Har DNB, men synes den er lite brukervennlig.

Sparebanken Vest. Det er den jeg bruker som dagligbank. Jeg er godt fornøyd med brukervennlighet både i nettbank og app. Og så synes jeg det er kjekt at det er en sparebank, så store deler av overskuddet blir gitt til samfunnsnyttige formål på Vestlandet, og ikke bare rett i lommene på diverse aksjonærer.

Sbanken (Skandiabanken).

Har boliglån og bsu-konto hos sparebanken vest, resten i sbanken. Er ikke fornøyd med sparebanken vest. Kommer til å bytte bank etter vi har solgt og skal ha nytt lån. Da blir det enten sbanken eller muligens nordea (avtale med fagforening).

Har Sparebank 1. Synes den er brukervennlig, veldig bra app og greie funksjoner.
Veldig lurt å sjekke priser på finansportalen.no før du bytter.

Vi er midt i bytteprosess, så idag har jeg BN, DNB og Sparebank1 :P Skal over til bare Sparebank 1 :)

Har DNB, har hatt de siden jeg var 13 år :p Da het det vel posten eller postbanken :p

Sbanken er min hovedbank, har boliglån og sparekonto i OBOS bank samt konto i DnB som tilhører min sønn (men i mitt navn). Sbanken er uten tvil den enkleste å bruke med app etter min mening. Har telefonapp i alle tre banker.

Back
Topp