Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Jeg har lyst til å si «alle», men det kan hende det finnes noen unntak, men: så og si alle bilstoler til baby (den første stolen) kan monteres uten base, kun med bilens belte. Det er veldig praktisk at man ikke må ha baseSniker fra august. Må man ikke ha base på den? Altså, kan den festes kun med setebelte, uten base?
Vi har kjøpt samme, fordi den kom i barnevogn pakke med Emmaljunga Sento Pro og skal passe rett på barnevogna, men har ikke fått montert eller satt meg inn i det ennå, fordi vi er midt i en flytteprosess.
Praktisk om bilstolen kan festes i andre biler (f.eks på reise) uten base.
Monteringen er lik på omtrent alle stoler også, så om man først har lært det, så kan man det.

leste på reddit og en fb bilstolgruppe at flere har hatt problemer med besafe go Beyond, at den kan snu seg under kjøring/går liksom ikke i lås, det høres da ikke helt bra ut?
nå titter vi derfor på andre, for eks cybex cloud eller maxi-cosi coral (ser veldig greit ut med den lille delen man kan løfte ut!). Noen flere som har gjort seg opp tanker om stol nå? Jeg leser og leser, men blir liksom aldri helt klok på det