Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynner dere å bruke bæreselen?
Har ergobaby 360 bæresele, og er kjempefornøyd! Grunnen til at vi kjøpte den var av den enkle grunn at alle vi spurte anbefalte den har derfor ikke satt meg så mye inn i de andre typene bæreseler. Men den er god å bære, enkel å ta på og babyen sitter riktig rent ergonomisk. Har også et bæresjal som jeg har lånt av ei venninne, men husker ikke merket. Det er i alle fall et 2,5 m langt tøystykke med litt stretch i
Har du bredden på det og eller?
2,5 blir kanskje litt kort til å knyte ordentlig ja...heheSer det kom en aldri så liten trykkfeil med, den er 5,5 m lang bredden varierer, for den er kanskje 60 cm på midten, men bare 20 i endene..
Har heller kjøpt bæresjal denne gangen. Mobywrap. Genialt oppfinnelse når babyen er urolig og trenger nærhet og mamman trenger armene til andre ting.
Vi fikk baby bjørn one bæresele av mamma
For å være ærlig så har jeg ikke satt foten inn i den bæresele/sjal jungelen ennå men skal vente ett par uker til med bæresela vi har ikke så stort behov av den ennå.
Hver gang vi skal teste den så passer det ikke for henneVi fikk også samme type av min mamma faktisk
Har enda ikke testa den her heller...har tenkt på det mange ganger, men så har liksom ikke behovet vært stort nok enda
Hver gang vi skal teste den så passer det ikke for henne
Så syns jeg hun har vært for liten, men nå er hun snart 6 uker, så da er det på tide å prøve