hvilken app?:)

Bruker babyverden sin :) syns det er artig at det står litt hver dag. At det er tekst for både barnet, mot og far. Og at det er bilde for hver uke :)

Jeg bruker også babyverden sin :) jeg og samboeren leser det sammen hver dag, blir litt sånn julekalender-aktig :p

Jeg bruker BV appen. litt forskjellig informasjon hver dag.¨
ellers så bruker jeg svangersakps appen... den er lilla :D

Babyverden, pregnancy og litt gravid app (lilla) Sistnevnte syns jeg alltid har informasjon om neste uke i stedet for denne uka, så derfor bruker jeg ikke den så mye. pregnancy syns jeg fungerer bra mtp å registrere vektøkning og så liker jeg bilder og size guiden (8 uker = bringebær)

Babyverden, pregnancy og litt gravid app (lilla) Sistnevnte syns jeg alltid har informasjon om neste uke i stedet for denne uka, så derfor bruker jeg ikke den så mye. pregnancy syns jeg fungerer bra mtp å registrere vektøkning og så liker jeg bilder og size guiden (8 uker = bringebær)

Er Pregnancy til iphone eller android?

Bruker babyverden og svangerskapsapp.. Også måtte jeg laste ned pregnancy nå:-)

Bruker babyverden og svangerskaps app. Syns de er bra, å spennende å lese for hver dag som går, særlig når det er første gang :))

Pregnancy plus. Har Nokia tlf. Men lurer på om den regner termin litt annerledes for fikk ikke rett dag da jeg la inn termin :-p

Prøvde BV sin, men synes ikke den er bra. Veldig fornøyd med Pregnancy og My Pregnancy.

Anbefaler pregnancy!

Back
Topp