Hvilken amme-bh

Ammesingletter alla de fra Hm? Har egentlig ikke prøvd de uten bh jeg :rolleyes:
Tror de jeg har er fra H&M og Lindex. :) Du bruker bh og ammesinglett? Jeg synes det blir litt knotete. Men nå er det jo uansett litt godt med ammebh for det er litt kjedelig å kle seg i singlett hele tiden :) Synes forresten disse Pierre Robert sportsbhene fungerer bra også! Da løfter jeg kanten opp og ikke ned under brystet. :)

Tror de jeg har er fra H&M og Lindex. :) Du bruker bh og ammesinglett? Jeg synes det blir litt knotete. Men nå er det jo uansett litt godt med ammebh for det er litt kjedelig å kle seg i singlett hele tiden :) Synes forresten disse Pierre Robert sportsbhene fungerer bra også! Da løfter jeg kanten opp og ikke ned under brystet. :)

Usikker på om jeg vil føle at jeg har nok støtte i bare ammesingletten. Er jo selvsagt en smakssak :)

Anita fra ammebutikken både løfter og får puppene til å se normale ut! Jeg har nå prøvd hm, lindex, kappahl de har ingen støtte og puppene blir liksom ikke pupper :p

Jeg har naturlig ganske store pupper, og da blir de så klemt flate i den bhen. Venninnen min sier det samme og :p Vet ikke om den bare har blitt utvaska, men den holder hvertfall ikke puppene mine på plass! Hihi
Jeg har 70 G/H selv, synes ikke det er noe problem.
Liker disse bedre enn de med spiler feks ;-)

Back
Topp