Du kan prøve de i butikken så da får du jo en følelse av hvordan de er. Og hvis du ikke orker å prøvd så kan du prøve hjemme, jeg fikk lov til det![]()
Er det lov å bytte bh? Kanskje bare truser det ikke er lov å returnere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan prøve de i butikken så da får du jo en følelse av hvordan de er. Og hvis du ikke orker å prøvd så kan du prøve hjemme, jeg fikk lov til det![]()
Cubus kjøpte jeg på. Ellers har merket egen undertøysforretning.Hvor selger de det merket?
Cubus kjøpte jeg på. Ellers har merket egen undertøysforretning.
Er fornøyd med de fra boob. Så har jeg også ammesingletter som jeg bytter på å bruke.
Tror de jeg har er fra H&M og Lindex.Ammesingletter alla de fra Hm? Har egentlig ikke prøvd de uten bh jeg![]()
Tror de jeg har er fra H&M og Lindex.Du bruker bh og ammesinglett? Jeg synes det blir litt knotete. Men nå er det jo uansett litt godt med ammebh for det er litt kjedelig å kle seg i singlett hele tiden
Synes forresten disse Pierre Robert sportsbhene fungerer bra også! Da løfter jeg kanten opp og ikke ned under brystet.
![]()
Med andre ord er det ingen som passer disse bhene
Fant også to bher fra forrige gang men de visste seg å være oppbrukt![]()
Ja, det er noe med det. Jeg har mine i S så de er ganske stramme. Så puster jeg heller om kvelden når jeg har tatt de av.Usikker på om jeg vil føle at jeg har nok støtte i bare ammesingletten. Er jo selvsagt en smakssak![]()
Nettbutikken til ammehjelpen ;-)Men hvor får man tak i disse?
Jeg har naturlig ganske store pupper, og da blir de så klemt flate i den bhen. Venninnen min sier det samme ogHvordan tragiske blir de???
Har ikke merka noe til det jeg altså ;-)
Jeg kjøpte de på babyshopMen hvor får man tak i disse?
Jeg har 70 G/H selv, synes ikke det er noe problem.Jeg har naturlig ganske store pupper, og da blir de så klemt flate i den bhen. Venninnen min sier det samme ogVet ikke om den bare har blitt utvaska, men den holder hvertfall ikke puppene mine på plass! Hihi
Anita fra ammebutikken både løfter og får puppene til å se normale ut! Jeg har nå prøvd hm, lindex, kappahl de har ingen støtte og puppene blir liksom ikke pupper![]()
Da får du handle Triumph sine. Mener de selger de på change.