Hvilke vogn?

Lille_Morell

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Ja jeg vet, altfor tidlig til å tenke på sånt. Eller kanskje ikke :confused: ivrig er vel forbokstaven som nygravid.. så hvilke vogn har dere tenkt å bruke når den lille kommer?:rolleyes: Selv digger jeg Bugaboo fox, men herre for en pris. Eneste jeg kan forsvare det med er vel at en får solgt den til en ok pris etter bruk.

Her har vi to vogner i hus, så har desverre ingen unnskyldning god nok til å kjøpe ny :wacky:
Bugaboo Fox og babyjogger city elite

Har emmaljunga nxt90 outdoor 2021 mod med mørk grå bag og ergo. Når vi får to unga på 19mnd og han nr2 skal være hjemme et år til så tenkte jeg at jeg kjøpe tvilling søsken understell og en ergo del til. Så har jeg søsken vogn og enkel og full pakke. Min tanke

Her blir det å arve vogna etter storebror. Vi har britax smile 3. Der har vi sovedel,sportsdel og bilstol. Vi er veldig fornøyd med den :)

Samme her :)

Pluss, vi har en simovogn i barnehagen og en britax b agiler i bilen :)

Vi hjøpte ny vogn når vi skulle ha minste jenta i mars i fjor da jikk vi for en med faste hjul ( kan ikke fordra sving hjul når den skal bruker til og gå tur ute) og en som ikke var så dyr. Så vi kjøpte petite Chérie Classic Duovogn fra jollyroom den har avtagbar bag og egen sittedel som kan snus både fra deg og mot og så har den metall ramme ( som og var noe vi så etter) når vi kjøpte den kostet den rett under 4000. Har den enda og blir flittig brukt og er kjempe fornøyd :)

Her har vi to vogner i hus, så har desverre ingen unnskyldning god nok til å kjøpe ny :wacky:
Bugaboo Fox og babyjogger city elite

Jeg har også babyjogger fra tidligere :nailbiting: fornøyd med den altså, men tenker jeg vil gå for noe nytt denne gangen (uten å ha noe videre godt argument for det):wacky:

Vi hjøpte ny vogn når vi skulle ha minste jenta i mars i fjor da jikk vi for en med faste hjul ( kan ikke fordra sving hjul når den skal bruker til og gå tur ute) og en som ikke var så dyr. Så vi kjøpte petite Chérie Classic Duovogn fra jollyroom den har avtagbar bag og egen sittedel som kan snus både fra deg og mot og så har den metall ramme ( som og var noe vi så etter) når vi kjøpte den kostet den rett under 4000. Har den enda og blir flittig brukt og er kjempe fornøyd :)

Så kjekt! Det er ikke alltid dyrest er best :happy: så lenge en finner noe en er fornøyd med:Heartred

Blir ny bugaboo donkey duo her, må få med meg begge to når jeg skal avgårde. Så fornøyd med bugaboo fox, så holder meg til samme produsent. Fox’en får bli sovevogn for eldste i bhg.

Blir ny bugaboo donkey duo her, må få med meg begge to når jeg skal avgårde. Så fornøyd med bugaboo fox, så holder meg til samme produsent. Fox’en får bli sovevogn for eldste i bhg.

Jeg er veldig i tenkeboksen om hvilke farge jeg skal gå for:rolleyes: de er så fine alle syntes jeg

Har sååå lyst på Bugaboo Fox i grønn!:excited001
Må prøve å overtale sambo om å kjøpe vogn til 15 000 kr:rolleyes:

Han liker evt Emnaljunga NXT90, eller hva den nå heter. Med brune detaljer. Såå, vi får sloss om det :hilarious:

Har sååå lyst på Bugaboo Fox i grønn!:excited001
Må prøve å overtale sambo om å kjøpe vogn til 15 000 kr:rolleyes:

Han liker evt Emnaljunga NXT90, eller hva den nå heter. Med brune detaljer. Såå, vi får sloss om det :hilarious:

Ja den er sååå fin! Jeg må legge en gjennomtenkt plan for hvordan jeg skal få hjem fox:confused:

Har bugaboo donkey fra før :) det blir nok å bruke den no også. So får eg med meg søsken også.
Elsker bugaboo sine vogner :) som du seier vi får solgt dei til ein god pris når ein er ferdige med dei.

Vi har Emmaljunga Mondial deluxe fra før etter nr en og to. Elsker den og den passer fint for oss som bor på bygda! Bagdelen er romslig og veldig god demping på understellet. Eneste jeg vurderer er å kjøpe et nytt understell for å ha liggende i bilen, som kun blir brukt til å ha bilstolen på. Merker at det er fryktelig dårlig tilrettelegging i butikker osv. for slike store barnevogner som Emmaljunga Mondial Deluxe.

Back
Topp