Hvilke vitaminer tar dere:)?

jeg tar gravid pakken fra nycomed, også tar jeg tranebærkapsler siden jeg har hatt uvi to ganger siste 2 mnd. :)

Disse tar jeg også. Har de liggende ved tannbørsten så jeg husker det hver morgen :) De er litt store men går greit å svelge dem foreløpig.

Pluss at jeg blir like glad hver gang jeg er ferdig med ett brett. For da er det gått syv dager til :) (jeg synes tiden går veeeeeldig tregt ;) )

Folat og d-vitaminer..

Tar kun folat per i dag.

Bra det ikke bare er jeg som sliter med tbl. i gravidpakken. Av og til brekker jeg meg i det jeg svelger dem så de kommer opp igjen, da må de svelges en gang til :p vet ikke om jeg blir å kjøpe 2 pakker til med den typen når jeg er ferdig med den første pakken :p

Folat og multivitaminer.

Vis vedlegget 100201Vis vedlegget 100202 den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre:) sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakken:):)
Skjønner at du ikke ønsker noe større tbl når du kaster opp av de små:p
Er de hvite digre folat?? Hjelp, hva har de brukt av bindemiddel? Jeg har to forskjellige typer folat, og begge er heldigvis bittesmå tabletter. Noen må ha glemt å tenke på at gravide er kvalme. :P SKjønner at jeg ikke skal prøve meg på slike gravid-pakker. :P

Kjøpt den lifeline? pakka på apoteket, men pga kvalmen sliter jeg med å få det ned, har gått over til vanlig folat tab. og multivitamin tab. burde hatt litt Omega 3 også da.

Er de hvite digre folat?? Hjelp, hva har de brukt av bindemiddel? Jeg har to forskjellige typer folat, og begge er heldigvis bittesmå tabletter. Noen må ha glemt å tenke på at gravide er kvalme. :P SKjønner at jeg ikke skal prøve meg på slike gravid-pakker. :P
Jaa:p sliter sykt med de selv, så har begynt å ta den lille folat tbl jeg hadde fra før istedenfor denne:) hjalp ikke å dele den heller:p

Jeg tar folat og D-vitamintabletter. Jeg tok blodprøver i uke 5 og hadde da vitaminmangel, derfor tar jeg disse.

Folat hver dag og tran innemellom.

Tar bere folat no. Forrige svangerskap brukte eg den gravidpakken med piller, aldri spydd så masse, så den skal eg iallefall aldri ta meir

den store hvite er vel multivitaminer og folat i samme pille. .

Back
Topp