Tar di jeg ogsåVis vedlegget 100208 tar disse... Når jeg husker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar di jeg ogsåVis vedlegget 100208 tar disse... Når jeg husker..
Vis vedlegget 100208 tar disse... Når jeg husker..
Disse tar jeg også. Har de liggende ved tannbørsten så jeg husker det hver morgen De er litt store men går greit å svelge dem foreløpig.
Er de hvite digre folat?? Hjelp, hva har de brukt av bindemiddel? Jeg har to forskjellige typer folat, og begge er heldigvis bittesmå tabletter. Noen må ha glemt å tenke på at gravide er kvalme. SKjønner at jeg ikke skal prøve meg på slike gravid-pakker.Vis vedlegget 100201Vis vedlegget 100202 den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakken
Skjønner at du ikke ønsker noe større tbl når du kaster opp av de små
Jaa sliter sykt med de selv, så har begynt å ta den lille folat tbl jeg hadde fra før istedenfor denne hjalp ikke å dele den hellerEr de hvite digre folat?? Hjelp, hva har de brukt av bindemiddel? Jeg har to forskjellige typer folat, og begge er heldigvis bittesmå tabletter. Noen må ha glemt å tenke på at gravide er kvalme. SKjønner at jeg ikke skal prøve meg på slike gravid-pakker.
Er de hvite digre folat?? Hjelp, hva har de brukt av bindemiddel? Jeg har to forskjellige typer folat, og begge er heldigvis bittesmå tabletter. Noen må ha glemt å tenke på at gravide er kvalme. SKjønner at jeg ikke skal prøve meg på slike gravid-pakker.
Denne tar jeg ogVis vedlegget 100208 tar disse... Når jeg husker..