Hvilke vitaminer tar dere:)?

Tessa89

Glad i forumet
Lurer på hvilke vitaminer dere tar?
Selv kjøpte jeg meg en sånn vitaminpakke for gravide på apoteket her om dagen:) den inneholder folat, omega 3 og en vitamin tbl til:) før dette tok jeg omega 3 og folat:)

Tar bare folat for øyeblikket. Men skal kjøpe vitaminpakken for gravide neste gang vi er med apoteket:-)

Jeg hadde en slik pakke sist jeg var gravid. Men slet med å få i meg de store tablettene. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en sånn nå. Tar folat og vitaminbjørner foreløpig. Også får jeg kjøpe meg noen Omega 3 kapsler.

Jeg hadde en slik pakke sist jeg var gravid. Men slet med å få i meg de store tablettene. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en sånn nå. Tar folat og vitaminbjørner foreløpig. Også får jeg kjøpe meg noen Omega 3 kapsler.
Sliter med den store folat tbl jeg også:p måtte dele den i 2 ista:)

Jeg tar folat, omega3, magnesium, kalsium, selen og b-kompleks. Jeg har hørt at b-vitaminer og magnesium kan gjøre at man unngår kvamle, lurer på om det er noe i det, for jeg har foreløpig minimalt med kvalme (en og annen kortvarig bølge bare ...)

Tar kun folat idag men tenkte å kjøpe den gravid pakken neste gang, men er tablettene i den veldig store?
Jeg er så kvalm og kaster opp med en gang, flere ganger jeg sliter med å få i meg den lille folat tabletten ellers kommer den i retur og jeg må ta den på ny -.- tror ikke større blir noe bedre :/

Tar kun folat idag men tenkte å kjøpe den gravid pakken neste gang, men er tablettene i den veldig store?
Jeg er så kvalm og kaster opp med en gang, flere ganger jeg sliter med å få i meg den lille folat tabletten ellers kommer den i retur og jeg må ta den på ny -.- tror ikke større blir noe bedre :/
ImageUploadedByBV Forum1422094665.891015.jpgImageUploadedByBV Forum1422094700.561235.jpg den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre:) sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakken:):)
Skjønner at du ikke ønsker noe større tbl når du kaster opp av de små:p

Vis vedlegget 100201Vis vedlegget 100202 den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre:) sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakken:):)
Skjønner at du ikke ønsker noe større tbl når du kaster opp av de små:p
Huff ja de var store :/ men er de glatte om du skjønner? Føler de små er så pulvrete eller hva jeg kan si, kanskje det er derfor jeg brekker meg :/

Folat, vitamintbl uten vit a og d og Omega 3 :)

Back
Topp