Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar en sånn pakke jeg ogsåLurer på hvilke vitaminer dere tar?
Selv kjøpte jeg meg en sånn vitaminpakke for gravide på apoteket her om dagen den inneholder folat, omega 3 og en vitamin tbl til før dette tok jeg omega 3 og folat
Synes de folat pillene i pakken er så store kan jeg ta de små folat pillene ved siden av det andre tror du, eller innholder den tbl litt mer enn folat ettersom den er så stor:S?Tar en sånn pakke jeg også
Sliter med den store folat tbl jeg også måtte dele den i 2 istaJeg hadde en slik pakke sist jeg var gravid. Men slet med å få i meg de store tablettene. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en sånn nå. Tar folat og vitaminbjørner foreløpig. Også får jeg kjøpe meg noen Omega 3 kapsler.
den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakkenTar kun folat idag men tenkte å kjøpe den gravid pakken neste gang, men er tablettene i den veldig store?
Jeg er så kvalm og kaster opp med en gang, flere ganger jeg sliter med å få i meg den lille folat tabletten ellers kommer den i retur og jeg må ta den på ny -.- tror ikke større blir noe bedre :/
Huff ja de var store :/ men er de glatte om du skjønner? Føler de små er så pulvrete eller hva jeg kan si, kanskje det er derfor jeg brekker meg :/Vis vedlegget 100201Vis vedlegget 100202 den hvite tbl er folat:/ men kan hende den gravidpakken fra NycoMed er bedre sjekk det ut når du er på apoteket. Folaten jeg tok før var fra nycomed, så kan hende den er liten i den gravidpakken
Skjønner at du ikke ønsker noe større tbl når du kaster opp av de små
Ja de er glatte og kan delesHuff ja de var store :/ men er de glatte om du skjønner? Føler de små er så pulvrete eller hva jeg kan si, kanskje det er derfor jeg brekker meg :/
Kanskje jeg skulle prøvd meg på en slik å bare fått testetJa de er glatte og kan deles
Men sjekk ut den pakka fra NycoMed også kan være at den er bedre. Jeg kjøpte denne bare fordi det var det eneste de hadde på det apoteket jeg var på daKanskje jeg skulle prøvd meg på en slik å bare fått testet
Takk Skal få sjekket ut neste gang jeg er på apoteketMen sjekk ut den pakka fra NycoMed også kan være at den er bedre. Jeg kjøpte denne bare fordi det var det eneste de hadde på det apoteket jeg var på da