Hvilke typer navn liker dere?

Overrasket<3

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Topp 10 navn, mer sjeldne navn, tradisjonelle navn, norske/internasjonale/utenlandske?

Ikke tradisjonelle navn ihvertfall.

Jeg liker navn som er norske/internasjonale/utenlandske.
Navn som kan sier på norsk og engelsk uten å bli "rart" hvis dere skjønner. :D

Jeg er fan av dobbelnavn, men da to navn som klinger fint sammen. Storesøster har et navn vi får mange tilbakemeldinger på, alle sier hun har så fint navn.
Hvilket navn nr 2 får må vi nesten vente og se, litt avhengig av om det blir gutt eller jente.
Jeg kan gjerne falle for vanlige navn med en annerledes skrivemåte, Alexander istedenfor Aleksander, Oscar istedenfor Oskar, Sophie istedenfor Sofie.. Men jeg er ikke en Ole, Per, Morten, Anne, Kari, Grete-person.. :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg er sånn at navn må kunne være mulig å bruke og forstå flere plasser. Ikke for spesielt.. Sett bort fra det liker jeg det meste. Enig i Oscar med C

Jeg liker navn som kan uttales uansett hvor vi er, altså på engelsk :) sønnen min har dobbelt navn hvorav begge navnene et med gresk opprinnelse men de er internasjonale.

Bf vil gjerne bruke mellomnavnet til moren sin om vi får en datter men det har ø i seg og jeg syns ikke det passer til noen navn jeg liker . Så mulig vi rett og slett dropper tanken om internasjonalt og må gå for enkelt navn om vi får jente :p

Jeg liker litt spesielle navn også men ikke sånn at man tenker hææææ?

<3 termin 09.01.15 <3

Vet ikke helt hvordan type navn jeg liker jeg, bare liker de :p

Januarspire 2015 ❤️

Jeg liker ikke sære og spesielle navn, Timian er et krydder - ikke et navn! Ea - gi barnet et navn fordi det er enkelt for små barn å uttale? Alle disse nye moderne versjonene av navn, sammensetninger av to ulike navn (Krisander f.eks), jeg skjønner ikke hva som er fint med det :P

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg liker korte navn som kan sies på norsk og engelsk og som barnet skal få slippe å stave. Jeg er ikke fan av dobbeltnavn og to etternavn. Ett fornavn og ett etternavn. Hulerboermannen og jeg har samme etternavn. Jeg synes mange av topplistenavnene er fine, men prøver å styre unne de mest trendnavnene. Det er forskjell på om det er 3000 som heter det, om de har fått navnet de 3 siste årene eller om det er 3000 som heter det og det er alt fra nyfødte til oldeforeldre som heter det. Vil ikke at hele barnehagen heter det samme som barnet mitt.

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Vel, sønnen min heter Arne så det beskriver vel smaken min :-) fancy motenavn, nei takk.. Men hver sin smak :)

Termin 9.jan ❤️

Jeg liker mange forskjellige navn. (Ikke dobble navn) Noen av mine topp navn: Isac, Mio, Emiil, Matheo, William, Jonah, Jonas f.eks.. Jentenavn Olivia, Alma, Elida, Molly, Mathilde, Isabella, Aurora, Emeline.

Litt blander, men liker de ikke for sære!! Lette navn!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Oj, jeg er litt overalt jeg :P Har Casper, Mathilda og Sara :P Liker tydeligvis navn med a endinger og a i andreplassering navnet :P

Men nå sliter jeg veldig med navn :) Liker egentlig det meste...

Jeg liker ikke sære og spesielle navn, Timian er et krydder - ikke et navn! Ea - gi barnet et navn fordi det er enkelt for små barn å uttale? Alle disse nye moderne versjonene av navn, sammensetninger av to ulike navn (Krisander f.eks), jeg skjønner ikke hva som er fint med det :P

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Haha :) Morsomt å lese hva du skriver.. Godt folk er forskjellige, så vi slipper at alle er like ;)
Har venner som har Timian og en venninne som har Eah, synes de navnene er fantastiske! I tillegg er Chrisander et av navnene som blir vurdert om vi får en gutt til :D
Måtte le litt når jeg leste innlegget ditt :p

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Haha :) Morsomt å lese hva du skriver.. Godt folk er forskjellige, så vi slipper at alle er like ;)
Har venner som har Timian og en venninne som har Eah, synes de navnene er fantastiske! I tillegg er Chrisander et av navnene som blir vurdert om vi får en gutt til :D
Måtte le litt når jeg leste innlegget ditt :p

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Smaken er delt som baken, og godt er det :D

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Back
Topp