Ok skal se hva det blirVet ikke hva dem heter . Veldig kjedelig av utseende. Myke og behagelige. Dem har de I string, vanlig truse og bokser tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok skal se hva det blirVet ikke hva dem heter . Veldig kjedelig av utseende. Myke og behagelige. Dem har de I string, vanlig truse og bokser tror jeg.
Ja Bruker de til det selv også Blir nok sykehus sine "sexy" truser på den dagen fødselen skjer, siden da kan man blø såpass mye at trusa kan bli til griset.. Så da er det kjekt å kunne kaste dem etterpå De er ikke så gode å ha på, men funker.. Hadde på sånn etter operasjon for 3-4år siden... Men tenkte å bruke egne etter den verste blødninga på dag 1...Jeg bruker hotpants til vanlig når jeg har hatt mensen osv tidligere, men blir boksere fra bjørn borg som blir med på sykehuset. Det er liksom mine komfo truser da Gode og myke, og holder bindet godt!! Prøver sikkert de på sykehuset først også.. Men tenker det er litt lurt å ha med egne in case
Hmm.. Kommer nok ann på sykehus ja.. Får der jeg skal jobbe i hvert fall... Jeg jobber i foretaket, bare på et av de andre sykehusene med føde/barsel.Ikke alle som får på sykehuset. Vi gjør ikke det, må ta med nettingtruser selv.
Ja Bruker de til det selv også Blir nok sykehus sine "sexy" truser på den dagen fødselen skjer, siden da kan man blø såpass mye at trusa kan bli til griset.. Så da er det kjekt å kunne kaste dem etterpå De er ikke så gode å ha på, men funker.. Hadde på sånn etter operasjon for 3-4år siden... Men tenkte å bruke egne etter den verste blødninga på dag 1...
JaJaa, sykehustrusene får gjennomgå det verste! Åh.. Gruer meg til å blø igjen - var så deilig å slippe i 9. Mnd Jaja.. Får se hvordan det går!
De så veldig gode ut da Hvordan er strikken? Tenker at den ikke bør være for stram den første tiden..http://change.com/no/seamless-221.html
Dem ! veldig behagelige!
Jeg har kjøpt dem litt store. Kanten er veldig myk. Merker nesten ikke at man går med dem. Utrolig deilig på "slappe" dager!De så veldig gode ut da Hvordan er strikken? Tenker at den ikke bør være for stram den første tiden..
Skjønner Takk for tips Skal ta meg en tur innom derJeg har kjøpt dem litt store. Kanten er veldig myk. Merker nesten ikke at man går med dem. Utrolig deilig på "slappe" dager!
Hehe, jeg kommet nok til å ende med å pakke med for mye Men men....har akkurat bestilt meg yoga shorts til noen få $ på ebay de er litt tørre enn vanlige dame boxere. kommer til å pakke ned dem & noen netting truser eller hva de nå selger på apoteket, MÅ ha med meg nokk undertøy XD får helst fnatt av å tenke på at jeg kanskje ikke har pakket nokk :O