Hvilke truser er bra?

Jeg har brukt mine vanlige truser etter fødselen med begge jentene. Men greit å tenke på at det skal være en truse som du har plass til nattbind i. Dersom du skal ha ks vil jeg tro at det er best om ikke strikken treffer rett på snittstedet under magen.

Jeg brukte bare bommulstruser/hipster sist, og har fortsatt de samme, så pakket de i baggen, kjøpte på h&m. Jeg bruker kun string til vanlig, så de fra 5 år tilbake er fortsatt som ny :p
Er greit å ha noen som er litt store og ikke strammer til første tiden når man bruker de største bindene :)

Jeg tok med meg ei bunke med nettingtruser fra sykehuset jeg (man får jo det på sykehuset så ser ingen grunn til å kjøpe.) Men etter en dag å to hjemme brukte jeg pierre Robert truser. Veeeeldig gode å fås jo på alt av matbutikker

Jeg bruker mest hipstertruser til vanlig, og de har selvfølgelig passet akkurat like bra etter fødslene.

Hipster her og :)

Sniker litt fra august...

Jeg likte ikke de nettingtrusene i det hele tatt, så var veldig glad jeg hadde med egne:) hadde er par sånne vanlige bomullstruser (ikke hipstere), og syns de var veldig gode! Følte store bind ble litt rart i hipstere... Men bruker string til vanlig, og liker generelt ikke hipstere, så kommer kanskje an på hva du er vant til;)

Takk for svar :) Her går det i diverse former for string til vanlig, men hender jeg bruket boxser/hipster om jeg bare vil gå i truse og t-skjorte hjemme på kvelden... Men da tror jeg at trusene i skuffen vil funke. Hvis ikke så er samboeren flink til å kjøpe undertøy til meg, så da sender jeg han bare ;)

Jeg bruker hotpants til vanlig når jeg har hatt mensen osv tidligere, men blir boksere fra bjørn borg som blir med på sykehuset. Det er liksom mine komfo truser da :P Gode og myke, og holder bindet godt!! Prøver sikkert de på sykehuset først også.. Men tenker det er litt lurt å ha med egne in case :D

Jeg tok med meg ei bunke med nettingtruser fra sykehuset jeg (man får jo det på sykehuset så ser ingen grunn til å kjøpe.) Men etter en dag å to hjemme brukte jeg pierre Robert truser. Veeeeldig gode å fås jo på alt av matbutikker
Ikke alle som får på sykehuset. Vi gjør ikke det, må ta med nettingtruser selv.

Ikke alle som får på sykehuset. Vi gjør ikke det, må ta med nettingtruser selv.

Oi, det visste jeg ikke var tilfelle... syns jo det er veldig rart egentlig "/ hva kan være grunnen til det?

Nettingtruser

På svangerskapskurset virket det som det var for å spare penger, faktisk..

Himmel å hav - alle de rare områdene de skal spare penger på. Håper de fikk spart litt penger på de 2 agurkskivene jeg fikk servert på den ene brødskiven min rett etter storesøster var født også da, for den var så tynn at den nesten ikke eksisterte. Hurra for innsparinger i helsevesenet :(

Back
Topp