Hvilke symptomer har vi?

Er 6+3 i dag. Har svært ømme brystvorter, ømme pupper! Kjennes ut som det pluttselig er noen store silikonmugger der :p
Tisser OFTE! litt hodepine til tider, litt halsbrann, svært trett og mye "mensmurringer" :/
 
Er i uke 7 i dag!! Mye kvalm, mens murringer, ofte sulten, føler meg oppblåst, luft i magen! :)
 
ømme pupper, trøtt, emosjonell, fett hud og hår, 10000 kviser på ryggen, kvalm, svimmel.. +++ :)
 
Kvalmen har avtatt hos neg de to siste dagene . En god følelse:) Er kvalm innimellom, men ikke konstant som i jula:) Krysser fingene for at det blir dånn fremover:) Nå har jeg ømme pupper, oppblåst mage og litt dårlig søvn om natta! Men tar gjerne imot det, fremfor konstant kvalme; )
 
Jeg har fått så fett hår!!! Æsj :( Må vaske det hver dag og føler det er fett igjen til kvelden. Sånn var det ikke sist. Jeg har litt ømme pupper, er litt småuggen - men ikke direkte kvalm. Og så er jeg sååååååååå trøtt, gjesp Zzzzz :)
 
Jaaa...finner ingen shampoo som kan hjelpe nå!
8+3 nå..er i tillegg konstant kvalm i våken tilstand. Mildt sagt lett antennelig..svimmel og får stikking i magen om jeg gjør for raske bevegelser..kjenner såvidt på bekkenet fortsatt.. :-( .håper det snart går over..


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Hihi, det glemte jeg å nevne - humør som en berg- og dalbane ;) Det går vel over om.... tja - 9 måneder? :D :p
 
...eller mindre enn 9 måneder selvfølgelig - men da er det barsel hormonene som kommer for fult - og de er jammen ikke noe enklere ;)
 
Jeg er mye trøtt, til tider svært svimmel - spesielt hvis jeg beveger mye på hodet eller reiser meg fort opp - puppene mine har eksplodert, og jeg er særdeles moody. Har også til tider litt mensmurringer og stikninger i lysken, men det har roet seg ned de siste dagene (noe som forsåvidt bekymrer meg litt, men det er det kanskje ikke grunn til?)

Jeg er 6+5 i dag.
 
Sjalu.com...
 
Back
Topp