Jeg er bare 3+6, men i går og i dag har jeg hatt fryktelig vondt inni den venstre puppen. Dessuten kjennes begge puppene større ut i dag enn de pleier. Jeg har tatt meg selv i å ta på dem flere ganger i dag, akkurat som noe er nytt på kroppen.
Jeg er småkvalm til tider, svinger veldig gjennom døgnet, særlig når jeg er sulten og når jeg lukter mat når jeg er sulten (vanskelig å begynne å spise da, men jeg må jo - og da går det over.) Litt trøtt og, det pleier jeg å være dpo da, så jeg vet ikke når det er pga. graviditet og når det er pga. progesteron.
Og så er luktesansen min litt endret. Jeg har hatt kongerøkelse tent flere dager forrige uke og helgen, for jeg elsker det. Skikkelig julelukt, men denne uken har jeg ikke brukt den. Istad hadde vi litt ro og fred så da tente jeg den igjen, og etter 15 minutter måtte jeg blåse ut for da var jeg helt utrolig kvalm av lukten. Det var litt dårlig gjort da, kongerøkelse som er så hyggelig.
Og jeg har hatt litt ordentlige menssmerter, det synes jeg er skummelt, men nå er det ett døgn siden allerede. Utover det så er magen "øm". Jeg kan ikke ha buksestrikken over nederste delen av magen. Ikke at den er trang (jeg er ikke oppblåst eller noe), men da blir jeg utrolig kvalm med en gang. Så magen tåler ikke så mye akkurat nå.
Og halsbrann! Det har jeg kun hatt ved én av de kjemiske graviditetene også nå, aldri hatt det før i hele mitt liv sånn egentlig. Ikke som jeg kan huske hvert fall. Og metallsmak i munnen innimellom, i går og i dag.
Det er ingen voldsomme symptomer enda da, men det er jo veldig tidlig enda.

EDIT: og alle symptomene mine kan være pga. Crinone, så det er litt vanskelig å si noe sikkert.
Edit: 6+3 nå, og kvalmen har blitt forferdelig. De siste dagene har jeg ligget rett ut enten på senga eller sofaen, jeg takler ikke å kjøre bil og jeg har store problemer med å spise, selv om jeg blir enda mer kvalm av å være sulten. Vekten er på vei nedover nå. Jeg har ikke spydd, men jeg brekker meg en del.