Hvilke symptomer har vi?

6+6 i dag og føler meg skikkelig fyllesyk! Skikkelig urettferdig da jeg ikke har rørt alkohol på snart halvannet år :p
 
7+1 i dag, og har brekninger (uten spy), ømme pupper og menssmerter.
 
I dag har jeg faktisk begynt å springe mer på do.. Var på do 6 ganger iløpet av 5 eksamenstimer, folk må sikker tro at eg hadde gjemt jokselapper på do eller noe sån
 
Ca 5 uker. Merker ikke så mye enda. Bare at jeg sover dårlig. Sist begynte jeg å kaste opp i uke 6 så jeg roper ikke hurra enda :p
 
Er 4+5 i dag: oppblåst, kjempe trøtt hele tiden, sint som en okse og masse kynnere.
 
Godt å høre at det er flere som er sinte :p jeg føler meg rett og slett som et monster!

Jeg har også vært litt "lettantennelig" de siste dagene. Kanskje det henger sammen med det som utvikler seg i magen da:)
 
Nå har jeg kastet opp både i går og i dag. Håper ikke det henger i så lenge! Har bare vært én gang på morgenen begge dagene, så det er helt overkommelig :) Verre når jeg er kvalm hele kveldene UTEN å kaste opp! :p
 
Ømme pupper, trynet fullt av kviser, menssmerter i korsryggen og null tålmodighet. Håper jeg slipper unna den sinnsyke luktesansen jeg fikk sist, for da lukta alt og alle FÆLT!
 
Jeg er bare 3+6, men i går og i dag har jeg hatt fryktelig vondt inni den venstre puppen. Dessuten kjennes begge puppene større ut i dag enn de pleier. Jeg har tatt meg selv i å ta på dem flere ganger i dag, akkurat som noe er nytt på kroppen.

Jeg er småkvalm til tider, svinger veldig gjennom døgnet, særlig når jeg er sulten og når jeg lukter mat når jeg er sulten (vanskelig å begynne å spise da, men jeg må jo - og da går det over.) Litt trøtt og, det pleier jeg å være dpo da, så jeg vet ikke når det er pga. graviditet og når det er pga. progesteron.

Og så er luktesansen min litt endret. Jeg har hatt kongerøkelse tent flere dager forrige uke og helgen, for jeg elsker det. Skikkelig julelukt, men denne uken har jeg ikke brukt den. Istad hadde vi litt ro og fred så da tente jeg den igjen, og etter 15 minutter måtte jeg blåse ut for da var jeg helt utrolig kvalm av lukten. Det var litt dårlig gjort da, kongerøkelse som er så hyggelig.

Og jeg har hatt litt ordentlige menssmerter, det synes jeg er skummelt, men nå er det ett døgn siden allerede. Utover det så er magen "øm". Jeg kan ikke ha buksestrikken over nederste delen av magen. Ikke at den er trang (jeg er ikke oppblåst eller noe), men da blir jeg utrolig kvalm med en gang. Så magen tåler ikke så mye akkurat nå.

Og halsbrann! Det har jeg kun hatt ved én av de kjemiske graviditetene også nå, aldri hatt det før i hele mitt liv sånn egentlig. Ikke som jeg kan huske hvert fall. Og metallsmak i munnen innimellom, i går og i dag.

Det er ingen voldsomme symptomer enda da, men det er jo veldig tidlig enda. :) EDIT: og alle symptomene mine kan være pga. Crinone, så det er litt vanskelig å si noe sikkert. :)

Edit: 6+3 nå, og kvalmen har blitt forferdelig. De siste dagene har jeg ligget rett ut enten på senga eller sofaen, jeg takler ikke å kjøre bil og jeg har store problemer med å spise, selv om jeg blir enda mer kvalm av å være sulten. Vekten er på vei nedover nå. Jeg har ikke spydd, men jeg brekker meg en del.
 
Last edited:
I dag har jeg faktisk begynt å springe mer på do.. Var på do 6 ganger iløpet av 5 eksamenstimer, folk må sikker tro at eg hadde gjemt jokselapper på do eller noe sån
hehhe.. jeg hadde eksamen i dag måtte på do kun to ganger ila en eksamen på 3 timer.. jeg måtte nesten fortelle hun dame som gikk på do sammen med meg at jeg var gravid. Hun var veldig forståelsesful og syns det vare bare stas og følge med og spørre om graviditeten de gangene vi måtte ut
 
Puppene er tunge og store. Kvalmen kommer og går. Kvisene har dukket opp. Håret er fett!!! Maten smaker ikke lik bra. Jeg har lyst på brus, noe jeg ikke har hatt før..
Kastet opp i dag og for i går.
Men noen ganger kjenner jeg absolutt ingenting.. lurer på om spiren lever :(
 
Magen lever sitt eget liv. Men lurer på om jeg har lavt bt eller noe for er så sykt svimmel? Trodde jeg skulle svime av i morges :s
Kvalm mye av dagene men spyr ikke enda :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg er 8+2... Er sinnsykt oppblåst, buksene begynner å bli voldsomt trange... Småkvalm/svaak halsbrann, veldig sliten og trøtt hele tiden, spiser og er sulten på ett eller annet hele døgnet! Inatt var jeg på kanten til å stå opp igjen fordi jeg ville ha en kopp te! Har i tillegg hatt mensen smerter i 4 uker nå, håper det snart gir seg! Og svimmel, type press i hodet uten å ha hodepine...
 
Last edited:
Har ingen andre symptomer enn ømme bryster og litt urolig mage. Nesten så man sitter og håper på flere symptomer slik at man er mer sikker på at det er noe der;)
 
I dag, 5+3 meldte kvalmen seg, kaster opp og er kvalm ca konstant. I forrige svangerskap var jeg kvalm med oppkast i alle de 9 månedene, krysser alt jeg har for å slippe det denne gangen!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp