Hvilke symptomer har du?

Bare 5 uker i dag, kan kjenne antydning til kvalme hvis eg blir sulten, og blir mer akutt sulten. Mer trøtt. Ellers er ikke brystene ømme enda noe eg venter veldig på da dette har vært typisk tidlig tegn hos meg.
 
Veldig ømme pupper. Har litt murring nederst i magen i dag og får selvsagt litt noia pga. det... Ellers har jeg (beklager, TMI) mye hvit utflod og er trøttere enn vanlig morgen og kveld. Noen andre som har hatt murringer i magen?
 
Veldig ømme pupper. Har litt murring nederst i magen i dag og får selvsagt litt noia pga. det... Ellers har jeg (beklager, TMI) mye hvit utflod og er trøttere enn vanlig morgen og kveld. Noen andre som har hatt murringer i magen?

Jeg har også murringer, men trodde ikke det var noe krise? Var på TUL i dag og alt var bra^^

Men jeg har også så sykt sensitiv hud nå, får nesten ikke sove det klør over alt!
 
Har ekstrem ømme bryster. Lyst å hyle når jeg tar av meg bhen :arghh: ellers er jeg trøtt, fått kviser, å kjenner stikk i livmoren å må tisse hele tiden :rolleyes:
 
Tror jeg har mindre nå enn forrige gang :( mulig det bare er fordi dette ikke er første gang, kanskje jeg forventer mer nå :p Men synes det virker som mange begynner å merke noe etter ca 6 uker, så håper jeg kan få litt etter det :hilarious: bare 5+2 nå
 
Jeg har også murringer, men trodde ikke det var noe krise? Var på TUL i dag og alt var bra^^

Men jeg har også så sykt sensitiv hud nå, får nesten ikke sove det klør over alt!
Det er sikkert bare positivt. Mistet i høst og da hadde jeg murringer, så jeg får lett noia
 
Ømme pupper, litt antydning til kvalme og veldig trøtt men det kan jo og komme av både polleneksplosjon og mangel på ADHD-medisin
Tar gjerne flere symptomer fremover for syntes det er veeeldig lenge til uke 12 og kjenner jeg har begynt å kjenne på redselen for at det kan gå galt. Gleder meg så stort over å endelig være gravid etter en lang prøveprosess og kjenner på hvor vondt det hadde vært om man måtte prøve på nytt. Men klarer å være positiv stort sett da. Er 5+2 nå.
 
Såre nippler, ekstraslag på hjerte, enten iskald eller glovarm. Kvalm. Trøtt.
 
Ømme bryst og nipler, mye uren hud, kvalm (derav lite matlyst), murringer i magen og veldig trøtt fra rundt 16/17 på ettermiddagen. Legger meg i 22-tiden nå for tiden:hilarious: Er 7+3
 
Trøtt på ettermiddagene og utrolig rastløse bein på nettene når jeg skal sove. Det hadde jeg sist også, og våknet innimellom av kramper i beina. Skikkelig behagelig. I tillegg har jeg allerede begynt å få halsbrann.
 
7+4 i dag. Kvalm, trøtt, ømme bryster, hodepine og merker murringer innimellom. Kvalmen har kommet kraftigere den siste uken, men klarer heldigvis å holde på maten. Men merker det er viktigere at jeg spiser litt regelmessig.
 
Jeg ble obs på dette i dag da jeg i halv annen uke nå har begynt å våkne av meg selv ganske tidlig, men samtidig er veldig trøtt gjennom hele dagen. Dette var også det som gjorde at jeg merket graviditeten sist, men da merket jeg det allerede ved 4+3.
Ellers merker jeg at jeg har fått mer craving på sunne ting, som salater, samt den Center sjokoladen, som jeg da også nå blir ufattelig kvalm av
 
Så sinnsykt sur og bittersmak i munne. Nå er jeg nødt til å sove sittende om natta for å ikke få mage syre i munnen. I hvertfall føles det slikt. Er veldig kvalm og dårlig fra når jeg spiser middag og varer hele kvelden.
 
Etter å ikke hatt noen andre symptomer enn ømme bryster og litt murringer i ny og ne, og litt kvalme om jeg ikke har spist nok, har jeg idag vært skikkelig kvalm og jeg har spydd for første gang :depressed: Har ikke orket å gjøre noen ting annet enn å pløye igjennom nesten en sesong med Grey's.
Samtidig er jeg så forferdelig sulten og jeg blir liksom aldri mett, føler jeg spiser H E L E dagen :confused:
Er 6+4 idag så dette med at kvalmen kommer etterhvert stemmer nok :shy:
 
Mistenkte graviditet en uke før pos test da puppene mine ble så ømme. De er fortsatt det. Er småkvalm gjennom dagen, sjuuukt trøtt og får sånne stikninger når jeg reiser meg for fort eller strekker meg. Også en del murringer. Også er mannen så sjukt irriterende for tiden :laughing001 er 6+1 idag.
 
Back
Topp