Hvilke symptomer har du?

Jeg er i uke 7, og har hatt litt murringer helt nede. Vet ikke helt hva det er, men håper alt er bra :)
Ellers veldig trøtt, ikke særlig kvalm om jeg spiser frokost når jeg står opp ☺️ ellers ingen symptomer enda!
 
Ingenting akkurat nå. Litt murringer. Men er ikke så langt på vei som de fleste andre her:D
 
Jeg er i uke 7, og har hatt litt murringer helt nede. Vet ikke helt hva det er, men håper alt er bra :)
Ellers veldig trøtt, ikke særlig kvalm om jeg spiser frokost når jeg står opp ☺️ ellers ingen symptomer enda!
Det er livmoren som vokser, og selve fosteret. Livmoren reagerer på dette ukjente, som resulterer i murringer
 
Fryktelig kvalm, det blir verre og verre for hver dag kjennes det ut som. Nesten umulig å komme seg opp fra seng/sofa i løpet av dagen:hungover:
 
Sååååå såre brystvorter, det gjør vondt å dusje! Og kvalme av og på. Mye svimmel. Ellers fin form uten plager:)
 
Kvalm og sliteeen:dead: men prøver å nyte så lenge den lille vokser og har det bra:Heartpink
 
Ømme bryst, litt murringer, trøtt og kvalme! Blitt veldig kvalm de to siste ukene, men kaster heldigvis ikke opp ;)
 
Jeg er trøtt, murringer i magen, ømme bryst, kvalme-men overkommelig enda. Jeg har fått kløe over hele kroppen, noe jeg har vært plaget med i alle mine svangerskap. Men aldri opplevd det så tidlig før.
 
Back
Topp