Hvilke symptomer har du?

Er. Så. Kvalm.
Trøtt.
Veldig ømme bryster.
Oppblåst.
Treg mage.

Men det er kvalmen som er verst. Hvis noen har tips så tar jeg gledelig imot. Spiser med en gang jeg våkner. Tørre kjeks mellom måltidene. Små måltider ofte. Ingenting hjelper. Sitter å prøver å få i meg en ingefærte nå før jeg legger meg. Sover heldigvis godt, men hvis jeg våkner av noe kl 04 så er det bare å stå opp, for kvalmen er der allerede i det jeg våkner. Hjeeelp

Er. Så. Kvalm.
Trøtt.
Veldig ømme bryster.
Oppblåst.
Treg mage.

Men det er kvalmen som er verst. Hvis noen har tips så tar jeg gledelig imot. Spiser med en gang jeg våkner. Tørre kjeks mellom måltidene. Små måltider ofte. Ingenting hjelper. Sitter å prøver å få i meg en ingefærte nå før jeg legger meg. Sover heldigvis godt, men hvis jeg våkner av noe kl 04 så er det bare å stå opp, for kvalmen er der allerede i det jeg våkner. Hjeeelp
Vil bare si at du ikke er alene :yuck: har vært kvalm i tre uker nå og det er så slitsomt. Det hjelper litt å gå ut en stund for å få frisk luft men må hele tiden ha mat for ikke å bli skikkelig dårlig .. vi får bare prøve å holde ut på et vis :(

:D
Vil bare si at du ikke er alene :yuck: har vært kvalm i tre uker nå og det er så slitsomt. Det hjelper litt å gå ut en stund for å få frisk luft men må hele tiden ha mat for ikke å bli skikkelig dårlig .. vi får bare prøve å holde ut på et vis :(

Ser her inne at mange ønsker seg kvalme fordi de er bekymra, så på en måte er vi heldige. Men det er så vanskelig å se når man er kvalm konstant:hungover: vi får prøve å holde ut ja! Jeg skal til legen på mandag, så får høre om han har noen tips til oss :D

:D

Ser her inne at mange ønsker seg kvalme fordi de er bekymra, så på en måte er vi heldige. Men det er så vanskelig å se når man er kvalm konstant:hungover: vi får prøve å holde ut ja! Jeg skal til legen på mandag, så får høre om han har noen tips til oss :D
Har også sett det og jeg skjønner det litt, for det er et ganske så sikkert tegn for å si det sånn :bored:
Åh du får si ifra om han har noen gode tips,det tar jeg gjerne imot ;)

Jeg har «cramps» og har lite matlyst for tiden. Er 4+3 i dag. Spottet litt for noen dager siden og plages også med opstipasjon :dead: Men ikke verre enn at det går bra foreløpig.
Eller har brystene vokst siden før jeg fikk en BFP :) Synes jeg har blitt mere trett også:p

Last edited:
Jeg føler meg aldri gravid før magen synes. Har så lite symptomer. Ikke kvalm bare trøtt og øm. Men hostet når jeg sov og trodde noen knivstakk meg. ( blir super dramatisk)

Samme her! Hostet og måtte huke meg sammen av smerte. Helt grusomt. Fikk også et slikt "anfall" i dusjen, men da varte det lenge. Jeg måtte gå ut av dusjen med balsam i håret og legge meg ned på baderomsgulvet, så vondt var det. Gikk heldigvis over.

Sinnsykt ømme pupper!
Litt halsbrann, svimmel og litt mer trøtt og sliten enn ellers.

Jeg lagde en symptomtråd her inne. Hvorfor ble den flytter og erstattet med denne?

Eg er ei av dei som kunne tenkt seg litt kvalme for å kjenne at eg er gravid! (Forsiktig med kva du ynskjer deg...) Og tenker eg er ganske symptomlaus, 6+6 i dag. Men det stemmer jo ikkje..

- trøtt og sliten
- større, ømme bryster
- ekstremt tunge bein, kjennes gangsperr ut i legger og lår (snart blir det nok kramper om natta)
- våkner 0500 kvar morgon - for eit B menneske er dette ekstremt.
- hodeverk
- treg mage
- full i hormoner/ pms/humørsvingninger/lettrørt
- Mistet lysten på sjokolade
- Klarer bare 1-2 kopper kaffi, mot normalt 5-6
- lingamentsmerter

Og sikkert meir om eg berre tenkjer etter. Så eg skal prøve å overbevise meg sjølv om at eg berre er heldig som slepp kvalme og bekkenløsning! (3. gang gravid)

Av og til kvalm, blir mindre og mindre
Mer trøtt enn vanlig
Ligamentsmerter ved brå bevegelser
Oppblåst
Bekkensmerter (aaalt for tidlig!!).

Kvalm på kvelden :spitoutdummy::lurking:
Ømme pupper x 1000!!! og de niplenne! :bored:
Veldig trøtt og sliten
Lunten er så kort att den er ikkeeksisterende til mannen og barnas store fortvilelse... :troll:

Ellers veldig oppplåst og veldig vonde hofter..

Back
Topp