Hvilke svangerskapstegn har dere i 4-6 uker fått til nå?

Betty1234

Forelsket i forumet
WÆÆÆÆ!! Er så glad for at vi endelig har lyktes, men for all del så kan mye skje tidlig i et svangerskap.. Er i dag 3+6 så ny uke i morgen:-) Termindatoen min er 23 november.
Noen flere her inne med termin samme dato? :-)

Hvilke svangerskapstegn har dere fått til nå?
Mine symptomer er:
- Halsbrann
- stikking i underlivet
- stikking nederst i magen
- menslignende smerter i ryggen
- nyser mye ( gjerne et par timer etter jeg har våknet.
- fikk plutselig lyst på noe jeg ikke har likt før, appelsinsjokolade og appelsin.
- uteblitt mens
- svake positive tester 1 dag over ikm.(idag)image.png

Jeg er 5+4 idag, testet positivt 3+4..
Grunnen til jeg tok test var metallsmak i munnen og at kjæresten sa puppene var større.. :p
Trodde ikke jeg var gravid, men den slo jaggu ut! :)

Nå har jeg større og ømme pupper, luft i magen, stikkinger der nede, svimmel, kvalm, tett i nesa/nyser(ikke forkjøla), treg mage osv :p og uteblitt mens seff!

Gratulerer med positiv test! :)

6+2 og blir bare trøttere og trøttere. Er også litt kvalm, veldig oppblåst, ømme og tunge pupper, sulten hele tida!:p

Halsbrann, kvalmebølger, stikker i puppene av og til, men er ikke ømme som sist, småhissig av og til, luft i magen, vondt i bekkenet og sikkert flere ting også :p 5 uker ;)

Glemte ømme pupper :-) gruer meg til hver gang jeg skal dusje, så blir mye med ryggen mot strålene for og si det sånn :-)

Tusen takk :-) Gratulerer til dere også med positiv test jenter :-) :-)

Hyppig vannlating, ømme bryster, oppblåst, TRØTT, mensmurringer og fra uke 6 slo kvalmen skikkelig ut med oppkast :hungover: dårlig hele dagen og har ingen matlyst :depressed:

Jeg har nå bikka over til 4+0. Termin 23 november :-)
Jeg mente først jeg ikke hadde andre symptomer enn de samme som kommer når tanta er på vei.
Det jeg har i tillegg er
Tett nese
Neseblod
Mye sulten
Uteblitt mensen
Noe mer hjertebank

Føler meg ikke gravid sånn egentlig, men det kommer vel :-)

5+0 idag! I løpet av i dag kan kan man forhåpentligvis høre et til hjerte som slår inni meg :D

Mine symptomer er:
-halsbrann
-kvalme
-stikking i underliv/mage/ut i lårene
-MYE(!) luft i magen
-vonde pupper
-humørsvingninger, sint/trist/glad
-går oftere på do å tisser
-vondt nederst i ryggen(ekstremt :( )
-våkner TIDLIG, er egentlig det verste Bmenneske man finner +nattevakt
-trøtt og sliten fortere
-sulten oftere

Last edited:
Jeg er 5+6 i dag. Fant det ut når jeg var 3+1...
Har aldri pleid å ha så mange symptomer som jeg har denne gangen (er mitt 7 svangerskap)
- ligamentsmerter
- kvalme/ uvel
- migrene
- oppblåst om kveldene
- ømme og større pupper
- lyst på salt/ surt
- trøttere enn trøttest.

Er 5+4 og har fått endret søvnmønster, tisser ofte, vond smak i munnen, tett nese, noen kvalmebølger, og sykt ømme pupper.

Favoritt symptomet absurde drømmer.

Mine symptomer kommer og går, men jeg har noe ømme pupper, våkner tidlig og er sliten. Har hatt noen spredte dager med kvalme, noen netter med rare drømmer (drømmer aldri ellers), og har grått av ingenting.

Jeg er 5+3 :)

Stikkninger i underlivet, kvalmebølger, hyppig vannlating og kramper i magen. Er 4+1 :D

5+6 i dag.
Trøtt konstant
Våkner tidlig
Ingen matlyst
Kvalme i starten, ikke nå lengre :)))
Smerter i underlivet
Humørsvingninger

Back
Topp