Hvilke stelleprodukter anbefales til baby?

Vi brukte vel natusan og libero på de andre. Er det som er lettest tilgjengelig også. Men har også hatt barn som ikke har hatt eksem o.l. kanskje jeg måtte brukt annet da. Usikker. ☺

Da kommer jeg også til å bruke Burts bees til den lille :) tror nok kanskje jeg kjøper den ene kremen i mama bee som er mot strekkmerker :) har enda ikke fått noen enda, men burde vel begynne å smøre meg snart for å kanskje unngå disse strekkmerkene :) gleder meg til å prøve produktene :)
Bruker mama bee sin krem og er veldig fornøyd. Har selv etter å ha vært i USA brukt Burt Bees bodylotion og elsker den. Bruker også Burt bees pepermint foot lotion etter jobb om jeg har slitne bein. Superdeilig! Så blir Burts Bees på den lille også ;-)

Vi begynte å bruke litt Weleda baby fuktighetskrem da gutten begynte å vise tegn til atopisk eksem. Nå smører jeg han bare innimellom med fuktighetskrem og han er helt kvitt eksemet :) Han er 2 år nå da.

Jeg har brukt Lykkelig som liten til storesøster. Er fornøyd med oljen, kremen, salven og barnehagesalven. Av shampoo bruker hun burts bee. Veldig fornøyd med den også :)

Back
Topp